Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-24 05h00
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder
in een propere babbelhoek die vind je hier.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 heel fijn te lezen dat het je beter gaat.
De laatste dag van deze maand.
Maak er een fijne dag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle anderen,
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 De zonnepanelen zijn gisteren nog geplaatst enkel nog moeten ze de goedkeuring geven en dan worden ze definitief aangesloten . Nu nog wachten daarop . Dan kunnen we eindelijk van start gaan . Wanneer weten we nog niet . Daar gaan we nog bericht van krijgen . Heb tamelijk goed geslapen 🛌 voor de eerste nacht weer thuis 🏠. Straks naar de markt enkele kleine boodschappen doen als het niet begint te regenen ☔️. Want het is hier zeer 😣 bewolkt 🌫️. Fijne dag ✋ iedereen groetjes tinneke . Mis wel al mijn ochtend wandeling met de woef 🐕. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 in de ochtend wel hoor maar in de zon die is al warm. Mocht kouder zijn
dit is géén winter.🙄
Met Douglas gaat het nog goed dank je.
Fijne dinsdag allemaal.
Goed dat het intussen weer beter gaat @Tinneke2 😉
En @Josette , ik denk dat jij wel nog steeds gelukkig bent met de temperatuur, niet te warm maar ook niet steenkoud. Ik hoop dat het intussen met Douglas nog steeds de goede kant op evolueert (en met uzelf ook natuurlijk 😁)
Voor alle andere lezers, have a nice day verder (of liever evening, da's juister 😈)