Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 en
alle medelezers goedemorgen,
Geen nieuws 📰 van de dokter 👨⚕️,begin nu ook al te hoesten , pff .
Begrijp ook niet dat zoiets mag en nu halen de jongeren terug . Dat ze maar luisteren 👂 en in quarantaine gaan controleren of ze de regels volgen .
Laat nog van mij horen . iedereen een fijne dag 👋
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Zo met de deze haar pijn gaat het al veel beter de bobbels
zijn ook minder dik gelukkig maar. Douglas die kan slapen amai om jaloers op te zijn.
@patrick2 amai zoveel uren slapen wou dat ik dat zou kunnen.
@Tinneke2 en met jou een beetje beter intussen?
Zo de koffie is klaar heerlijk, fijne dag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen en ook natuurlijk zoals altijd aan alle andere die hier komen kijken.
@Josette ik kan dat normaal niet zo weinig heb echt wel meer slaap nodig. Gisteren naar huis rijdend voelde ik het toch hoor. Heb dan gegeten en direct gaan slapen dus voor 23 uur lag ik er al lang in en denk 5 minuten later of zo sliep ik al.
Heb dan tot nu geslapen en nu koffie seffens de dochters naar opa en oma en dan naar Vilvoorde.
Voor de rest zien we wel wat de dag brengt. Iedereen vast een fijne dag.