annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-21 06h04

Antwoorden: 217 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

217 ANTWOORDEN 217
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  heel slim van je, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Hier koelt het ook niet binnen, je kan hier géén raam open zetten

zo zwoel is het hier!

@patrick2  tja het is zo als je niet slapen kan, van heel vroeger blijft in je lijf zitten hoor!

Zo iedereen hou het veilig en bij leven en welzijn tot morgen.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Pfffffffff was om 4.00 al een keer op.

@Tinneke bedankt denk jij nu maar aan jezelf hé. Kom de dokter ook eens naar je kijken?

Buiten géén fijn geurtje.

Verder allen een fijne dag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en  

alle binnenkomers goedemorgen,

@Josette @patrick2 Het gaat al veel beter met mij . Rust wel nog goed . Stilletjes aan kom ik er weer bovenop .

Gisteren ben ik nog even op controle geweest en ziet er goed uit . Wil niet zeggen dat het niet nog in mijn kleren hangt. 
Tegen einde van de week ben ik weer de oude . Rust goed . 
@Josette hoop dat ze Douglas kunnen helpen in het ziekenhuis en rust ook nog wat .

fijne dag 👋 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en ook aan alle andere een goedemorgen. 

Dat was dan wel heel vroeg op @Josette dat is ook niet normaal. Straks een dutje doen in de zetel of heel vroeg gaan slapen. 

Hier regent het vandaag het is grijs en dat is het. Seffens terug naar Vilvoorde eerst de dames afzetten bij opa en oma. 

Voor iedereen een fijne dag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Hier nog geen regen ️ maar ook al donker en grijs .

Binnen is het hier te warm 🥵 ,ga af en toe al even in de tuin om frisse lucht te halen. Uit veiligheid draag ik mijn mondmasker ,want de buren wonen heel dicht tegen mijn tuin . Verlucht ook regelmatig mijn huisje .

Veel werkplezier in Vilvoorde . 

Leden met de meeste pluimen