Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
Dank je wel 😘
Ja op het werk zijn er zo nog aangekomen ook na de tweede spuit. Maar zoals ik al zei leg me in de zetel en kom er niet meer uit vandaag.
Mijn arm doet ook nog altijd zeer dat is niet zoals vorige keer de dag erna da de pijn weg was. Maar ja komt wel goed het is weekend.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle medelezers,
Goedemorgen .
Hier al donker wolken ,mag er niet aan denken voor de gevolgen ,voor weer overstromingen .
Ze waarschuwen al voor waardevolle spullen boven te brengen en auto’s te die geparkeerd staan te beveiligen .Weer code geel .jeetje .
Het was laat gisteren lang blijven hangen bij mijn ouders na mijn feestje 🥳.uiteindelijk waren we met 7 samen leuke dag gehad .
Nog wat rusten en vlug boodschappen doen voor het gedonder en de hagel ,regen hier begint .
Hier al redelijk frisjes.
fijne dag verder
doei
tinneke2
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Maak er nog een fijne dag van, hier nog wat paperassen regelen voormiddag.
Rusten nog niet hé.
Namiddag uitstrooiing.