Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-21 06h04
Antwoorden: 217 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889
@patrick2 Heb al zitten Wenen 😢 . Heb toch nog gelukkig al medicatie kunnen halen . Want ook al is hij al 14 jaar .hij ravot nog heel graag speelt nog met zijn balletjes .wandelen kan hij nog goed .
heb mijn Gismo al van zijn geboorte en het is een deugniet maar zo lief . Een Maltezer uit de duizend . Iedereen is er zot van . Luisterde wel alleen voor eten naar mij . Zo geleerd zal niets van een ander aannemen .
Hier was hij nog zeer klein .
hier nu 14 jaar
kijk graag naar de camera 📷. 😅 Zou hem niet kunnen missen .
Nog een dagje werken en dan kan je ook weer met je meisjes bezig houden .
Daarin tegen is mijn hondje maar zeer klein tegen over de jouwe . Maar onze huisbaas mag een hond maar geen grote . Ben tevreden veel vriendschap van .
fijne avond
groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 en alle
Binnenkomers en nieuwelingen een goede morgen,
@Josette Dierenarts is in verlof tot 9 Augustus. .Maar al iets kunnen geven dat hij beter wordt .
Vandaag wordt het weer zeer warm zonnetje schijnt hier volop wel wat wind 💨 maar valt mee . En ja dan weer regen ☔️ voor de ganse week .
wat een rot zomer is me dat .
De planten zijn de helft kapot gegaan door al die smerige slakken 🐌 en andere ongedierte .
Rozen blaren bruine plekken hoor het overal pff.
Mag niets strooien voor mijn hondje 🐶 want anders kan hij sterven van de korrels voor de slakken .Hou er niet van van dat spuiten .puur natuur.
voor iedereen die werken gaat en alle andere
fijne dag
groetjes tinneke2
@Tinneke2 gelukkig kan je zelf iets geven.
Verdeel aaltjes in je tuin om de naaktslakken te doden.
Lege bakjes die je ingraaft tot de rand op grondhoogte is en daarna half vult met bier.
Legmeel (kippenvoer) vinden slakken nog lekkerder dan bier.
@Josette Als dat met de eierschalen niet helpt zal ik eens legmeel proberen .
Dat kan ik ook in de bloempotten strooien ,maar ze zitten ook op mijn blaren ze fretten alles op .
mijn druiven moeten er ook aan geloven . jeetje 🙄 .straks moet ik nog witte vlaggen hangen voor meneerde hier
🤣😂
fijne avond groetjes tinneke2