Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
Gisterenavond rond 16 uur @Josette ff felle slagen onweer en een fikse regenbui.
Na een klein half uurtje alles weg dus hebben we als nog buiten kunnen in het restaurant want hadden gereserveerd en zouden eigenlijk binnen zitten. Maar op dat terras was het ook wel in eens erg benauwd.
Ja de collectie @Josette gaat nog groter worden maar ik als een Disney fan.....
@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag is het nog een weekend dag voor mij want ga aan de tweede week van de opleiding beginnen.
Gisteren was heet en erna ff wat slagen onweer en een fikse regenbui om daarna waar zo heet te worden. Heb ondertussen de deur al open gezet maar verkoeling geeft het niet.
Gisteren nog even gaan shoppen en heb mijn Disney collectie nog maar eens uitgebreid voor het 100 jarig bestaan van Disney. De afgelopen paar weken al vele dingen gekocht voor die verzameling.
Voor nu een koffie en vandaag lekker niks doen.
Aan allen een fijne dag vandaag.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2 en alle medelezers en nieuwkomers
VERANDERING in het leven brengt heel wat verwarring te boven maar wat ik wel weet is dat ik hier veilig terrecht kan komen om even mijn verhaal kwijt te spelen.
Het gaat beter, en soms minder. Maar ik heb gisteren top nieuws gekregen nlk dat ik individuele hippo/paardentherapie elke week krijg. Daar ben ik zooooo blij mee omdat niemand anders dat heeft en de therapeute vertrouwt mij om met haar eigen paarden om te gaan. Ze zijn niet van het ziekenhuis maar echt privé paarden. En ik rijd al van mijn 8 jaar. Nu rijden ga ik niet doen gezien de grootste 24 jaar is, en de 2 andere chetlanders zijn.
Maar ze trok foto's en vroeg of dat ik op haar website mocht staan op de foto, dus contractje tekenen.
Zo overweldigend!
Ik ben nu thuis bij mijn ouders en hond, om 6 AM gaan trainen, nadien heeft hij zijn beautysleep genomen en daarna massage en borstelen in de schaduw.
Nu wat rusten en dan mijn moeder helpen met vannalles.
Sorry voor mijn lange tekst. Ik voel me sterker, hoewel ik nog donkere periodes heb, ik ben op goede pad onderweg!
Groetjes aan allen!!!