Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette Dankjewel!
@patrick2 @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @SVB
Goede morgend iedereen,
Hier is het weer wat grijs en hoop dat het morgen niet gaat regenen want ik ga naar huis, JAWEL, mijn ouders willen dat ik terug 1 dag, zonder overnachting, naar huis kom en tijd samen spendeer + hondentraining ga doen.
@Tinneke2ik stuur je nogmaals veel sterkte en een virtuele 🫂 en een 🌷
Hebben jullie vandaag iets speciaals gepland?
Allesinds wens ik jullie allemaal een fijne dag toe!
Groetjes van mij!
@Helen1 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Na een nacht hard werken gisteren nacht en na thuis komst niet geslapen en in eens door gegaan naar Roermond hebben we een geslaagde dag gehad.
Het was heel erg druk want zijn eerst naar de Outlet geweest daar maar was logisch aangezien gisteren hier de feestdag was.
Daarna naar de Disney winkel gelopen die ik daar heb ontdekt en ook nog eens zes beelden erbij voor mijn verzameling. Ook weer drie gevonden voor het 100 jarig bestaan van Disney dus kwam goed uit.
Heb direct gevraagd daar of er nog komen en ja wel hoor er komen nog beelden uit voor het 100 jarig bestaan dus daar nog op wachten.
Voor nu ben ik uitgeslapen want na thuis komst ben ik wel direct gaan slapen ( was al meer dan 24 u wakker ) . Nu een koffie en net opgestaan.
Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.
@Josette Ben ook al vroeg uit de veren 🪶 en koffie ☕️ en ontbijt 🍳 al binnen .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt