Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette vandaag strijken en afwerken haakwerk 🧶.
@patrick2 Kan je het verder in je collectie zetten . Zit ook aan de koffie ☕️ net . Blij dat je dag leuk geëindigd is .
@Helen1 Veel plezier met je ouders en je hond 🐕 en op de training…
Hier is het grijs en veel wind . Gisteren al enkele kaartjes gekregen morgen de grote dag . Fijne zaterdag voor iedereen
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het staat al bij de collectie enkel heb ik nu veel ruimte te kort dus er zal wat nieuwe kasten bij moeten komen.
Heb inmiddels veel van het 100 jarig bestaan enkel nog wat Swarovski wat er gaat binnen komen wat ik nog niet heb en andere dingen natuurlijk. Elke keer keer wordt de collectie groter en groter 🙂
@patrick2 Je kunt er al verder naar uitkijken 👀 en kasten ( vitrine) meer kopen .😉.fijne avond verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goede morgend aan @patrick2 @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @SVB , gewoonweg, IEDEREEN!!!
Heerlijk zo vroeg wakker zijn. Metteen vertrek ik naar mijn ouders en hond voor de dag.
Een gezellige dag samen🙏🫂❤️, hond wandelen, borstelen en trainen,.....
En lekker eten. Kliknkt niet slecht!
Nadien wederkeer naar het ziekenhuis.
Ik wens jullie een positieve, fijne, krachtige dag toe aan allen
@Tinneke2pluk de dag!