Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette @Maar heb mijn vorige garage juist gebeld en hij denkt dat er toch nog meer kosten aan zijn dat mijn teller van de kaft niet wil zakken en daardoor de naft ook volledig op was . Hij gaat deze week langs komen . Dus toch nog kosten en groot onderhoud fijne avond . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 oei dan is de vlotter kapot.
Dan toch maar het zekere voor het onzekere doen,
of opschrijven, voltanken en je km met
je dagteller opnemen, dan kost het je niks.
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @SVB @Cdt24801
Goede morgend iedereen!
✍️
vannacht goed geslapen, minder stress en een leuk pakje ontvangen met de post!
Leuke vooruitzichten voor het weekend, ik ga zaterdag naar mijn zus op bezoek bij mijn zus en paardrijden.
Voor de rest laat ik de dag maar afkomen, en wens ik jullie een schitterende dag allemaal!
Vele groetjes
Helen1
🐝 Happy
PLUK DE DAG
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Gisteren 🚗 in panne gevallen te midden van de straat niet ver van mijn zusje . Geen vin te verroeren . Mensen hebben geholpen om mij te duwen op een parkeerplaats . Vandaag ga ik weten of hij op gehaald wordt … mijn zusje gaat het in orde maken want dichtbij kent Ze een garage.
Meer weet ik zelf nog niet… wel naar huis 🏠 gebracht door mijn lieve zus 👧.
Verder allen een fijne dag 👋 tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt