Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @SVB
Goede morgend iedereen en alle nieuwkomers en meelezers,
Gisteren was mijn dagje! Ik reed op Boom. Boom is een Quarter horse en is heel lief, attent, snel, leerzaam en leergierig! Maar ook een knuffelpaard! Op deze foto had ik net gedaan met rijden. Ohhhhh wat heerlijk om terug op een paard te zitten. Wat heerlijk om terug mijn zus te zien!❤️❤️
Nu komt de foto waarbij Boom en ik voor het eerst door een speciasl paarden matrasachtige bad met water, lopen. Meestal schrikken paarden van die dingen maar Boom was helemaal in haar veren. Ze had er geen enkele problemen mee.
Dus gisteren was een groot succes, wat vandaag brengt weet ik nog niet omdat ik in het ziekenhuis moet verblijven maar we zien wel.
Iik wens iedereen een dag zoals gisteren bij mij, vandaag ook toe!
Toedels!
🌹🌷🌸🌺🌼🌻🪻🪷💠🏵️💮⚜️🌺🌻🪻🪷💠
Helen😉🤗🍀🙏😉❤️
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Maak er allen een fijne zondag van.
De deze gaat proberen naar buiten te gaan seffens.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Heb ook beter geslapen deze nacht, wel twee keer wakker geworden maar toch weer kunnen slapen 😴. Mijn gilet is af .
Nu ga ik met schapen 🐑 wol iets maken .
Het was heel veel werk .
@Helen1 Hier schijnt de zon 🌞, maar of het zo blijft hier 👈 en daar toch donkere wolken ⛅️. Veel succes 🤞 met je zus en ouders , je ziet alles komt toch goed 👍. Blijf positief denken.
@patrick2 en @Cdt24801 en @SVB fijn weekend gewenst met wat je plannen ook mogen zijn .
tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Wauw, knap werk!
Heel mooi, heeft zeker lang geduurt?
Hopelijk veel plezier mee gehad, het is echt prachtig!
Echt iets dat ik niet kan.
Chapeau!
Groetjes 🤗💫🤩😍🥳🌷😉🌺🥳