Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-23 05h14
Antwoorden: 195 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
met een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075
Tot daar.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen, vandaag samen met zusje mijn auto 🚘 binnen doen groot onderhoud en nieuwe 4 remmen . Wordt een kostelijk plaatje , maar dan is hij weer tip tip in orde . Ga samen met mijn zusje terwijl leuke dingen doen terwijl ze werken aan de wagen .
Iedereen een fijne druilige dag 👋
Maak er een leuke dag van
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Voormiddag bezoekje aan Erwin (dokter).
De kop van de week is er, en
ook meteen de laatste dag van deze maand, fijne maandag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Geeft je dan deugd gedaan ritje op de velo . Hier 👈 is het nog bewolkt 🌫️. Lauro is nog niet te zien .
@Helen1 De training met Boom geeft u werkelijk deugd gedaan , met een glimlach 😀 O zie ik het graag.
Mijn haakwerk 🧶 geeft toch een tijdje in beslag genomen , maar heb het er voor over gehad . Haak en brei heel veel. Nu ik het nog een tijdje kan doen moet ik er van profiteren.
Iedereen vraagt naar het patroon . Als ik het draag …😊 heb alleen een de bloem nagemaakt en de rest uit mijn hoofd . Zonder patroon .
@patrick2 Rust nog maar want vanavond zeker weer werken dag en dan kan het aftellen naar je verlof stilletjes gaan beginnen. Hier veel wind 💨 en bewolkt . Zo zie je maar dat in elke streek anders is . 😉
Alle andere een fijne Zondag
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt