Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Zo moet al vroeg naar de kapper!
Fijne donderdag.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2
hallo iedereen, goeie morgen, voila een beetje malse regen🌨 dat is weer iets anders,
vers regenwater gratis, 🌦 het is iets van de weinige dingen wat we gratis krijgen. de week is weeral in het midden, het vliegt voorbij, 🌬 nog thans niet veel wind , zo worden we ouder en weten het niet, alleen als we opstaan, ai oei heu , amaai etc.😀 zo weten we dat we nog leven.🤣 maar allee niet meer klagen vooruit met die geit 🐐🐐 pakt er twee ,
we lopen weer ietwat rechter, dus we kunnen er weer op uit trekken, regen of geen regen , ik trekt het mij niet aan📯 ik tracht te profiteren van ieder kans wat ik krijg , 🍮🍪 en ik wens voor jullie hetzelfde , tracht in alle omstandigheden te genieten want het gaat snel voorbij.
ik wens jullie een leuke dag 😀
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Wat een en nacht weer eens pff , van zelfde laken een broek 👖 geen oog 👁️ dicht gedaan . Pff .
En overdag slapen 🛌 is geen optie want dan slaap 😴 ik zeker niet in de nacht .
De regen ☔️ is hier 👈 weer hard bezig wat een zomer . We zullen er ons bij moeten leggen . Maar hou mij dat probeer ik bezig te houden . 😉
Fijne Woensdag allemaal tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 hallo,
komt dat door de pijn, en is het zenuwpijn , of is het onrust?
het kan door verschillende dingen komen dat je moeilijk slaapt,
vergeet ook niet dat je minder slaap nodig heb als je ouder word ?
Ik kan het niet weten he , ik tracht U te helpen. groetjes .