annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 49 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
49 ANTWOORDEN 49
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 

Ja altijd weer hetzelfde,       je kunt er zo weinig aan doen,        de politiekers vinden het nodig ,             kom maar naar hier de sukkelaars;            maar ze doen van alles       en als je iets zegt ben je een racist. 

wij moeten ons aanpassen ,         je kunt er veel over zeggen, maar er verandert niets ,   dezen die het willen veranderen,      mogen het niet.         Gordon sanitair .  

 dat is ons Vlaamse land.      meer ga ik er niet over zeggen. 

verder ga ik er op uit,       en ga genieten van alles wat ze me geven .    dus geniet van de rest van de dag , tot morgen. 

 

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette wat een nacht weer , de buur geeft me weer eens wakker gehouden , eerst rond 12 u in de avond begonnen ze hun  in hun koffers 🧳 in hun wagen 🚐 geladen  , midden in de nacht begonnen ze nog eens alles te herbeginnen rond 2 u tot 4 u niet te geloven … en dan gunnen ze een even weer binnen en om 5,5 u vertrokken ze al toeteren met 8 personen in hun camionette . Naar hun land van herkomst . Uren moeten ze rijden 

probeer dan maar weer in slaap 😴 te vallen 🪤???

En dat mag allemaal, dan komen ze niet af , ze …

wat een buurt . 
Weet dat ik klaag maar hebt even gehad met dat lawaai elke nacht .

Ga er toch een fijne dag proberen van te maken . Fijne Donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 wat een buurt zeg, ik zou flippen denk ik.

Die houden met niemand rekeing ze je ook in het verkeer,

overal keihard rijden, toeteren enz.

Daar mag je over klagen, wij zijn toen verhuist toen van dat volk

boven ons kwam wonen, we slipen nooit!😡

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Hoop dat het ooit eens beter wordt , hoop doet leven hè 😮💨. Maar ik kan niet verhuizen , de woningen 🏠 zijn veel te duur 🫰 voor mijn. Fijne dag 👋 nog verder . En nog eens bedankt 🙏 je weet wel . tinneke2/wat je in je hart 💝 draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Zo moet al vroeg naar de kapper!

Fijne donderdag. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen