annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedenavond ,

ik zit hier op mijn eentje lekker op een terrasje iets te eten en straks ga ik eens kijken 👀 naar een optreden. Ga er verdorie 🤬 eens goed van profiteren. 
Je doet me ook lachen geniet er echt van en ook van @fregilcy  wat kun je toch grappen 

@patrick2 Nog een nachtje en je kan ook profiteren van het weekend ik ben al vast begonnen. 
Fijne donderdag allemaal . Voel mij top in mijn velletje 😂😂😂😂

 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

wel @Tinneke2  je hebt GROOOOOOOT gelijk, ben een beetje jaloers.

Lig in pyjama onder de airco.

Geniet er maar van met volle teugen. 

Nu ben ik echt weg.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Ben net thuis je zal al in je 🛌 liggen en heb me goed 👍 geamuseerd . Het was leuk om eens onder de mensen te zijn . Heel veel volk . En heb het deftig gehouden geen alcohol gebruikt want wou niet al waggelen naar huis 🏠 stappen 🚶 wel met iemand meegegaan te voet 🦶, want alleen durfde ik toch niet . Dus veilig en wel thuis 🏠 gekomen . Nog fris douche 🚿 genomen 🧬 en nu slapen 🛌. En nog eens goed ingesmeerd op de blauwe plekken van de hagel 😂😂 

slaap lekker en voor wie nog op zou zijn geniet nog van wat je allemaal uitspookt . Maar hou het wel een beetje deftig hè 😂😂😂😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  @Josette

@patrick2  jaja hmmm ik denk dat Patrick2 grote plannen heeft voor het weekend,  😏   hij reikt al naar het weekend 😂 het zal leuk worden denk ik.😃  maar gelijk heb je 

@Tinneke2  Nu Tinneke haar billen ge-ijs straalt zijn, zijn ze mooi rood en heel proper voor het weekend , een douchke gespaard , 😀   en goed gereed voor het weekend , 

ja het zal het weekend worden 

 @Josette  houd zich stil, haar gekapt, 👩    mooi gemaakt,        Douglas op de uitkijk , 👀  ja  ja ja 

 @Cdt24801 gaat een motor ritje maken ,  en zo zal iedereen weer bezig zijn 

ik weet het nog niet  🤔 geen plannen voor dit weekend misschien een auto ritje  als t niet te warm is 

 en iets gaan bewonderen 😎

dus als we ons maar amuseren dat is het voornaamste ,  😀   

vandaag zoals elke donderdag  mag ik mee gaan om het karretje te duwen🐎  de rest zien we morgen wel weer zeggen ze     ( ze ? wie ? ) ah ja  t' zal wel zijn zekerst? 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  als ik jouw preek begin te lezen,

moet ik lachen. Wij duwen morgen het karretje in de vroege morgen.

Jij wil @Tinneke2  ge ijs- straalt zien hahaha, ikke ook. 🤣 Maar ze is er niet geweest

denk dat ze nog moet ontdooien! 😋

Fijne avond allemaal, ik ga op de zetel met een lekker koel wit wijntje. 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen