annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2

het is Zon  dag,          voorlopig een kleintje van achter enkele wolken, maar ze is er toch 

als het kan maken we er een gelukkige mooie dag van,           ik heb een confituur taartje met rabarber

🍰  gebakken voor  bij onze koffie deze namiddag🍮           dus dat hebben we al binnen,

straks een lekker maaltje,      en de zondag kan niet meer stuk.      😀 met of zonder zon ! 

 daarna even de beentjes strekken,               wandelen langs een riviertje of meertje , 

 en dan lekker er op los babbelen,     nergens word er meer gepalaverd of tis als ge samen gaat wandelen. 

dus het word een mooie rustige en toch plezierige dag vandaag;            zo profiteer en geniet,  

morgen is weer een andere dag.       daaag!!

 

 

 

 

 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  amai een bakker, dat mag ik eten rabarber maar zonder de confituur. Hmmmmmm.

Het kan jullie maar gesmaakt hebben.

Hier heel de dag zon. 🤔

Was heel vroeg gaan proberen wandelen, maar zoals ooit een non

schreef mijn benen zijn mijn beste vrienden niet was ik snel terug!

Fijne avond allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 is een soort volk. 🙄

Fijne zondag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Hier al opgestaan zo vroeg maar we gaan eens een dagje naar de Efteling weer samen. Seffens de dochters naar opa en oma en dan gaan wij samen een dagje weg. 

@Cdt24801 hier krijgt dat ding kuren precies met die woorden er uit te filteren.

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  en de deze al terug van de winkel wat een € weeral!

Alles uit en ingepakt, doe altijd alles uit die verpakkingen.

De was bijna droog buiten.

@patrick2 amusement.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen