Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Cdt24801 @pack2 @Tinnektrie2@Josette @bigMODDER
goede nacht voor de wakker blijvers, straks goede morgen voor de goede slapers,
Ongelooflijk warm, nu nog 21 gr maar met regen en onweer, ⛈niet geweldig maar toch een beetje wind .🌬
zoals gewoonlijk van slapen komt weer niet veel in huis, 😫 extra medicijnen ,
dat is alles wat ik ermee win. 💊💉 maar dat is nu eenmaal het leven. en met klagen verandert er niets.
dus vooruit met die geit 🐐 ik heb ze toch nog gevonden die geit. 🐏 ik heb ze gezelschap gegeven.
nu goede moed, nog één dag zeggen ze, en dan zou het minder worden met de warmte.
dan is 't weer kermis als ge wilt, met een molentje 🎡 . laatste dag van de maand Juli, dan Augustus
van keizer Augustinus zonder Agusta, de winst is verbrand, niet van de zon, maar dat is weer wat
anders . 💶 dus nu houd vol straks word het iets beter en koeler ; dus aan iedereen tot de volgende ,
en hou vol he , met een lach en een traan 😂, maar ons geluk dat krijgen ze niet . 😀 daaag
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
goedemorgen ,
@Josette het moet heel erg zijn niets kunnen doen . Ik ga vandaag naar de markt verse groenten 🍆 en fruit 🍑 kopen .
@patrick2 werk ze , vandaag ga ik bij mijn zusje vanavond eten zoals gewoonlijk. En wandelen 🚶 tegen d avond .
@fregilcy fijne dag en voor alle anderen ook.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Nu is het nog niet echt koud buiten, pffffffffffff.
We moeten de dag doorkomen, de airco draait dag en nacht en dan nog kan ik niks uitvoeren
dan braag liggen, zitten en rustig ademen.
Het is niet anders.
Hou het koel allemaal voor zover dat lukt!