annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 215 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

215 ANTWOORDEN 215
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 heel ongezond weer. 

Ze raden aan om de ramen overdag dicht te houden

de ozon is alweer overschreden!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Aspirant genezer

 @Cdt24801 @pack2 @Tinnektrie2@Josette @bigMODDER 

goede nacht voor de wakker blijvers,                straks goede morgen voor de goede slapers, 

Ongelooflijk warm, nu nog 21 gr maar met regen en onweer, niet geweldig maar toch een beetje wind .🌬

zoals gewoonlijk van slapen komt weer niet veel in huis, 😫  extra medicijnen ,

dat is alles wat ik ermee win. 💊💉 maar dat is nu eenmaal het leven.     en met klagen verandert er niets. 

dus vooruit met die geit 🐐  ik heb ze toch nog gevonden  die geit. 🐏  ik heb ze gezelschap gegeven.  

nu goede moed, nog één dag zeggen ze,   en dan zou het minder worden met de warmte.       

dan is 't weer kermis als ge wilt, met een molentje 🎡 .      laatste dag van de maand Juli,    dan Augustus 

van keizer Augustinus zonder Agusta,    de winst is verbrand,    niet van de zon,  maar dat is weer wat

anders . 💶    dus nu houd vol straks word het  iets beter en koeler ;   dus aan iedereen tot de volgende , 

en hou vol he ,       met een lach en een traan 😂,     maar ons geluk dat krijgen ze niet . 😀 daaag 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

goedemorgen ,

@Josette  het moet heel erg zijn niets kunnen doen . Ik ga vandaag naar de markt verse groenten 🍆 en fruit 🍑 kopen . 
@patrick2 werk ze , vandaag ga ik bij mijn zusje vanavond eten zoals gewoonlijk. En wandelen 🚶 tegen d avond . 
@fregilcy  fijne dag en voor alle anderen ook.

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Nu is het nog niet echt koud buiten, pffffffffffff.

We moeten de dag doorkomen, de airco draait dag en nacht en dan nog kan ik niks uitvoeren

dan braag liggen, zitten en rustig ademen.

Het is niet anders.

Hou het koel allemaal voor zover dat lukt!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker dus ff een koffie en wakker worden. 

Niet veel te vermelden dan enkel straks weer te gaan werken. 

Voor nu zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen