annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-21 06h04

Antwoorden: 217 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

01.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-augustus/m-p/104153#M12889

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

217 ANTWOORDEN 217
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Heb al zitten Wenen 😢 . Heb toch nog gelukkig al medicatie kunnen halen . Want ook al is hij al 14 jaar .hij ravot nog heel graag speelt nog met zijn balletjes .wandelen kan hij nog goed . 
heb mijn Gismo al van zijn geboorte en het is een deugniet maar zo lief . Een Maltezer uit de duizend . Iedereen is er zot van . Luisterde wel alleen voor eten naar mij . Zo geleerd zal niets van een ander aannemen . 

8212BBFD-640C-4116-A754-064C160FFBC5.jpeg

Hier was hij nog zeer klein .

A88BA831-4154-4608-9CE4-D88B3123C7A5.jpeg

 hier nu 14 jaar 

 kijk graag naar de camera 📷. 😅 Zou hem niet kunnen missen . 
Nog een dagje werken en dan kan je ook weer met je meisjes bezig houden . 
Daarin tegen is mijn hondje maar zeer klein tegen over de jouwe . Maar onze huisbaas mag een hond maar geen grote . Ben tevreden veel vriendschap van . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  ben om 7.00 uur even gegaan,

hier géén drup regen beetje bewolk en dan volle zon

was net op tijd terug. Spieren en fysiek weer ribedebie. 

Werk ze.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 en alle

 Binnenkomers en nieuwelingen een goede morgen,

@Josette Dierenarts is in verlof tot 9 Augustus. .Maar al iets kunnen geven dat hij beter wordt . 

Vandaag wordt het weer zeer warm zonnetje schijnt hier volop wel wat wind 💨 maar valt mee . En ja dan weer regen ️ voor de ganse week . 
wat een rot zomer is me dat . 
De planten zijn de helft kapot gegaan door al die smerige slakken  🐌 en andere ongedierte .

Rozen blaren bruine plekken hoor het overal pff.

Mag niets strooien voor mijn hondje 🐶 want anders kan hij sterven van de korrels voor de slakken .Hou er niet van van dat spuiten .puur natuur.

voor iedereen die werken gaat en alle andere 

fijne dag 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  gelukkig kan je zelf iets geven.

Verdeel aaltjes in je tuin om de naaktslakken te doden.

Lege bakjes die je ingraaft tot de rand op grondhoogte is en daarna half vult met bier. 

Legmeel (kippenvoer) vinden slakken nog lekkerder dan bier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Als dat met de eierschalen niet helpt zal ik eens legmeel proberen . 
Dat kan ik ook in de bloempotten strooien ,maar ze zitten ook op mijn blaren ze fretten alles op .

mijn druiven moeten er ook aan geloven . jeetje 🙄 .straks moet ik nog witte vlaggen hangen voor meneerde hier 

FD6E3F9A-851E-4237-93B7-EAAE101F4C14.jpeg

🤣😂

fijne avond groetjes tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen