annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

                 

 

                               Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, vandaag samen met zusje mijn auto 🚘 binnen doen groot onderhoud en nieuwe  4 remmen . Wordt een kostelijk plaatje , maar dan is hij weer tip tip in orde . Ga samen met mijn zusje terwijl leuke dingen doen terwijl ze werken aan de wagen . 
Iedereen een fijne druilige dag 👋 
Maak er een leuke dag van 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Voormiddag bezoekje aan Erwin (dokter).

De kop van de week is er, en

ook meteen de laatste dag van deze maand, fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

@Josette 

Veel succes bij de dokter. Hoop dat het niet ernstigs is?

Groetjes

Helen1

🙏🍀💜

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette  Geeft je dan deugd gedaan ritje op de velo . Hier 👈 is het nog bewolkt 🌫️. Lauro is nog niet te zien . 
@Helen1 De training met Boom geeft u werkelijk deugd gedaan , met een glimlach 😀 O zie ik het graag. 
Mijn haakwerk 🧶 geeft toch een tijdje in beslag genomen , maar heb het er voor over gehad . Haak en brei heel veel. Nu ik het nog een tijdje kan doen moet ik er van profiteren.

Iedereen vraagt naar het patroon . Als ik het draag …😊 heb alleen een de bloem nagemaakt en de rest uit mijn hoofd . Zonder patroon . 

@patrick2 Rust nog maar want vanavond zeker weer werken dag en dan kan het aftellen naar je verlof stilletjes gaan beginnen. Hier veel wind 💨 en bewolkt  . Zo zie je maar dat in elke streek anders is . 😉
Alle  andere een fijne Zondag 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Zo een heerlijk klein ritje met 

de velo gedaan, zalig.

Nu terug binnen.

Want Laura komt te voorschijn.

@Helen1 fijn dat je het leuk hebt gehad.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen