annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-23 05h14

Antwoorden: 195 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder

met een proper cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/147075

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

195 ANTWOORDEN 195
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Maar heb mijn vorige garage juist gebeld en hij denkt dat er toch nog meer kosten aan zijn dat mijn teller van de kaft niet wil zakken en daardoor de naft ook volledig op was . Hij gaat deze week langs komen . Dus toch nog kosten en groot onderhoud fijne avond . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  oei dan is de vlotter kapot.

Dan toch maar het zekere voor het onzekere doen,

of opschrijven, voltanken en je km met

je dagteller opnemen, dan kost het je niks.

Helen1
Ervaren genezer

@Josette @Tinneke2 @patrick2 @SVB @Cdt24801 

Goede morgend iedereen!

✍️

vannacht goed geslapen, minder stress en een leuk pakje ontvangen met de post!

Leuke vooruitzichten voor het weekend, ik ga zaterdag naar mijn zus op bezoek bij mijn zus en paardrijden.

Voor de rest laat ik de dag maar afkomen, en wens ik jullie een schitterende dag allemaal!

Vele groetjes

Helen1

🐝 Happy

PLUK DE DAG

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Helen1 en alle andere een goedemiddag.

Het is woensdag dus het weekend staat weer om de hoek te wachten. Enkel deze nacht en morgen nacht nog werken dan kan ik het weekend pas binnen laten. 

Heb voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Gisteren 🚗 in panne gevallen te midden van de straat niet ver van mijn zusje . Geen vin te verroeren . Mensen hebben geholpen om mij te duwen op een parkeerplaats . Vandaag ga ik weten of hij op gehaald wordt … mijn zusje gaat het in orde maken want dichtbij kent Ze een garage. 
Meer weet ik zelf nog niet… wel naar huis 🏠 gebracht door mijn lieve zus 👧.

Verder allen een fijne dag 👋 tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen