annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 24 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
fregilcy
Aspirant genezer

 @Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2

hallo iedereen,      goeie morgen,                voila  een beetje malse regen🌨         dat is weer iets anders,     

vers regenwater gratis,      🌦  het is iets van de weinige dingen wat we gratis krijgen.         de week is weeral in het midden,        het vliegt voorbij,  🌬  nog thans niet veel wind ,          zo worden we ouder en weten het niet,       alleen als we opstaan,          ai     oei   heu , amaai     etc.😀   zo weten we dat we nog leven.🤣          maar allee niet meer klagen  vooruit met die geit 🐐🐐 pakt er twee , 

we lopen weer ietwat rechter,  dus we kunnen er weer op uit trekken,         regen of geen regen ,     ik trekt het mij niet aan📯     ik tracht te profiteren van ieder kans wat ik krijg ,   🍮🍪        en ik wens voor jullie hetzelfde ,               tracht in alle omstandigheden                  te genieten want het gaat snel voorbij. 

ik wens jullie een leuke dag 😀

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen,

@Josette Wat een en nacht weer eens pff , van zelfde laken een broek 👖 geen oog 👁️ dicht gedaan . Pff . 
En overdag slapen 🛌 is geen optie want dan slaap 😴 ik zeker niet in de nacht . 
De regen ️ is hier 👈 weer hard bezig wat een zomer . We zullen er ons bij moeten leggen . Maar hou mij dat probeer ik bezig te houden . 😉

Fijne Woensdag allemaal tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

@Tinneke2   hallo, 

komt dat door de pijn,      en is het zenuwpijn ,   of is het onrust? 

het kan door verschillende dingen komen dat je moeilijk slaapt,   

  vergeet ook niet dat je minder slaap nodig heb als je ouder word ? 

Ik kan het niet weten he , ik tracht U te helpen.  groetjes . 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @stenen heb ik al geprobeerd geen effect . 
@fregilcy  komt door de vele pijnen , niet door onrust . En daar 👉 is jammer genoeg niets aan te doen . Doe al relax oefeningen . Toch dank 🙏 dat j wilt helpen . En ook @Josette  . 
En hier  zijn het stortbuien en vang de regen ️ op in twee regentonnen .  Fijne dag verder 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen