Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 05h01
Antwoorden: 215 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedenavond ,
ik zit hier op mijn eentje lekker op een terrasje iets te eten en straks ga ik eens kijken 👀 naar een optreden. Ga er verdorie 🤬 eens goed van profiteren.
Je doet me ook lachen geniet er echt van en ook van @fregilcy wat kun je toch grappen
@patrick2 Nog een nachtje en je kan ook profiteren van het weekend ik ben al vast begonnen.
Fijne donderdag allemaal . Voel mij top in mijn velletje 😂😂😂😂
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Ben net thuis je zal al in je 🛌 liggen en heb me goed 👍 geamuseerd . Het was leuk om eens onder de mensen te zijn . Heel veel volk . En heb het deftig gehouden geen alcohol gebruikt want wou niet al waggelen naar huis 🏠 stappen 🚶 wel met iemand meegegaan te voet 🦶, want alleen durfde ik toch niet . Dus veilig en wel thuis 🏠 gekomen . Nog fris douche 🚿 genomen 🧬 en nu slapen 🛌. En nog eens goed ingesmeerd op de blauwe plekken van de hagel 😂😂
slaap lekker en voor wie nog op zou zijn geniet nog van wat je allemaal uitspookt . Maar hou het wel een beetje deftig hè 😂😂😂😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
@patrick2 jaja hmmm ik denk dat Patrick2 grote plannen heeft voor het weekend, 😏 hij reikt al naar het weekend 😂 het zal leuk worden denk ik.😃 maar gelijk heb je
@Tinneke2 Nu Tinneke haar billen ge-ijs straalt zijn⛈, zijn ze mooi rood en heel proper voor het weekend , een douchke gespaard , 😀 en goed gereed voor het weekend ,
ja het zal het weekend worden
@Josette houd zich stil, haar gekapt, 👩 mooi gemaakt, Douglas op de uitkijk , 👀 ja ja ja
@Cdt24801 gaat een motor ritje maken , en zo zal iedereen weer bezig zijn
ik weet het nog niet 🤔 geen plannen voor dit weekend misschien een auto ritje als t niet te warm is
en iets gaan bewonderen 😎
dus als we ons maar amuseren dat is het voornaamste , 😀
vandaag zoals elke donderdag mag ik mee gaan om het karretje te duwen🐎 de rest zien we morgen wel weer zeggen ze ( ze ? wie ? ) ah ja t' zal wel zijn zekerst?
@fregilcy als ik jouw preek begin te lezen,
moet ik lachen. Wij duwen morgen het karretje in de vroege morgen.
Jij wil @Tinneke2 ge ijs- straalt zien hahaha, ikke ook. 🤣 Maar ze is er niet geweest
denk dat ze nog moet ontdooien! 😋
Fijne avond allemaal, ik ga op de zetel met een lekker koel wit wijntje.