Weer thuis van de nacht nog niet gaan slapen want eerst word de auto opgeladen. Dan als die geladen is dan straks ff mij neerleggen.
@Josette nee nee maak me geen zorgen om de maandag. Nu eerst weekend samen de rest komt wel. heb wel een 'verlengd' weekend want dit ben ik niet gewoon.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Vandaag weer vroeg wakker maar lag ook vroeger in bed. Aangezien ik gisteren twee uurtjes geslapen heb en deze nacht wel goed valt het mee.
Voor vandaag naar Schoten samen daar eens gaan zien in de Disney winkel 😍. Daarna zien wel wel wat de dag brengt. De dochters mogen toch weer naar opa en oma dus die zijn weer gelukkig en opa en oma ook de dochters na lange tijd weer een dagje daar.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeik allen een fijne dag vandaag.
Dat elektrisch rijden bevalt perfect moet ik zeggen en zou ook niet terug gaan. Ik kan met de auto in de goede weersomstandigheden 200 KM rijden op 1 laadbeurt. Maar dat is meer dan genoeg moet ik zeggen. Met een normale auto heb je dit soort problemen ook hé. Met slecht weer verbruik je al meer dan bij lekker zomer weer.
Vorige week Roermond ff gedaan en dan terug naar Maastricht en thuis gekomen komen nog een 30% over. Heb wel bijgeladen aangezien ik de zondag moest gaan werken.
In de week moet ik maar twee keer opladen eerst was dat op dinsdag bijladen en op vrijdag was die altijd leeg. Die reed ik leeg hé want elke keer bijladen heeft geen zin. Vanaf maandag nieuwe werk uren maar ook korter rijden moet ik ff bekijken maar denk op woensdag kort bijladen en op vrijdag avond volledig laden.
Vorige maand had ik een rekening van € 40 totaal aan het opladen , met de BMW toen elke maand € 150 aan naft. Daarnaast ook geen andere kosten van belastingen of onderhoud.
Al met al zeer erg tevreden over hij is lekker compact , goed voor mijn ventje en de dochters om ergens heen te gaan. De kilometers meer als genoeg want ik rijd toch geen verre afstanden en als ik al eens naar die Hollanders ga neem ik mijn vriend zijn auto mee. ( kan ook mijne mee pakken want dat is ook nog een goede test maar dat komt nog wel ). Maar naar de zee of Antwerpen of Brussel haal ik allemaal hoor en anders laad ik bij op plaats van bestemming.
En aangezien ik nu kan laden tegen een vaste prijs ( eerste jaar gratis omdat ik een nieuw gekocht heb ) mag ik niet klagen. Volgend jaar is dat betalend dat contract maar goed dat is ook maar € 8 per maand. kan ook een Flexibel contract pakken dat is gratis maar stijgt de stroomprijs aan de laadpaal betaal ik dat ook. Zakt het tarief ja dan heb ik geluk , vergelijk het zoals je zou gaan tanken.
@Josette Toch een beetje geslapen 🛌 niet veel . Nú boodschappen doen.
@patrick2 veel plezier in Schoten en dat je je kast weer goed kan bijvullen, maar dat zal wel geen probleem zijn 😉 geniet er maar goed van . @fregilcy Als u iets niet wil vertellen dan moet dat echt niet hoor . Maar we zijn altijd een luisterend oor 👂
fijne dag gewenst
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @het weer was hier zeer onstuimig , wat een weer weeral .
@fregilcy ik weet ook als geen ander wat pijn is neem alle dagen pijnstillers 💊 om het wat draaglijker te maken . Leef met u mee . 💝Heel veel moed . voor de rest @patrick2 je Zal je wel goed geamuseerd hebben . En nieuwe spulletjes voor in je stellage kast gevonden hebben . fijne Zondag
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 hebben ons zeker geamuseerd. Eerst naar Schoten geweest naar een Disney winkel. Daar dan nog wat rond gelopen en dan naar Wijnegem gegaan het shopping center. Van daar uit naar Antwerpen centrum met de tram.
Ook daar weer naar een Disney winkel geweest 🙂 . Maar wel veel Disney beelden erbij gekocht en ook van mijn ventje gekregen moet ik zeggen en ook wat andere kleine Disney dingetjes. Heb niet alles mee genomen ene komen ze dinsdag leveren thuis.
Voor vandaag niet veel van plan lekker rustig thuis weekend. Morgen weer werken beginnen met de nieuwe uitdaging.
Het is vroeg maar ja het is dan ook de eerste nieuwe werkdag van een nieuwe job. Wel lekker zo vroeg op , normaal kom ik rond dit uur thuis. Maar heb goed geslapen en nu en koffie en ff wakker worden.
Zal wel goed komen hopelijk. Vandaag beetje kennis maken met de groep😊
net ook aangekomen op het werk enkel nu ff wachten op mijn chef. Weet niet of de toegang is vrijgegeven op mijn badge dus niet dat ik verloren loop en nergens binnen kan.
@Josette gisteren had in verdriet want mijn hondje zou 17 jaar geworden zijn. Mis hem nog altijd de lieverd 🥰. moet nog altijd slijten.
@patrick2 veel succes 🤞 op je nieuwe job . En hopelijk waarderen ze je daar wel . Je zal het vlug gewoon worden en je bent al blij 😀 dat je zo vroeg op mag , en dan vroeger thuis 🏠. Bij je ventje en dochters . @fregilcy @Nog veel beterschap 💐 met al je pijn 🤕. Fijne natte Maandag , er komt beter weer in zicht .
Net (gisterenavond laat en vandaag uitgeslapen) terug van een lang WE aan zee met de kids en kleinkids. Was heel fijn maar vooral zaterdag, net als we de hele dag tijd hadden, regen, regen, regen en wind, wind, wind ...
En dan zondag, als we moesten inpakken en vertrekken, zon, zon, zon ..... Ik denk dat we niet genoeg eieren naar de Clarissen gedragen hebben ... 👿
Nu een heleboel gelezen, tja, drie à vier dagen niet online, dan staat er al een hele file aan berichten te wachten om gelezen te worden hé ...
@Cdt24801 Als je je maar geamuseerd hebt met de kleinkinderen en het samen zijn is ook belangrijker , kan je nog eens 👍 bijpraten . Dat maakt de regen ☔️ toch wat milder . Fijne avond
@Cdt24801 jammer dat het zo in het water gevallen is maar goed als je je maar geamuseerd hebt uiteindelijk want dat is wel wat telt. Hoewel het weer natuurlijk ook zeker mag meevallen.
@Josette hier thuis zijn er ook een aquarium met vissen en de andere een hele grote schildpadden bak met 3 schildpadden.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
De vrijdag is er ..... hier van alles een beetje rommelen.
Maak er een fijn dagje van.
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@fregilcy je moet je tot niks verplcht voelen hé.
Hier de boodschappen binnen. Wat een karwei.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle ander
Goedemiddag
@Josette @patrick2 ik maak er een rustige dag van een fijne dag allemaal
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@patrick2 en valt de auto mee? Hoeveel km kan je rijden?
Voor allen een fijne zaterdag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Toch een beetje geslapen 🛌 niet veel . Nú boodschappen doen.
@patrick2 veel plezier in Schoten en dat je je kast weer goed kan bijvullen, maar dat zal wel geen probleem zijn 😉 geniet er maar goed van .
@fregilcy Als u iets niet wil vertellen dan moet dat echt niet hoor . Maar we zijn altijd een luisterend oor 👂
fijne dag gewenst
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Hallo hier ben ik dan weer terug, het is niet dat het niet geweten zijn. 👻 Ik heb gewoon zware
rugproblemen , altijd pijn nooit zonder. kan soms niet zitten , staan of liggen,
dus snachts rondlopen of in de zetel hangen enz 💊Ik gebruik heel zware pijn stilling , 💉 morfine
preparaten enz. ik zeg daar niet veel over want niemand kan er iets aan doen. op mijn 45 hebben de
dokters mij verboden van werken 👨⚕️ door teveel medicijnen die ik nodig had om te functioneren.
met andere woorden als je mij niet veel hoort , even moeilijk,. 😀 en anders geen probleem het is
het leven elk heeft wat. en klagen daar heeft niemand iets aan. dus vooruit met de geit 😁
als er een geit is tenminste 🐐 ene gevonden ook. dus mensen ik ben gewoon van heel weinig slaap ,
maar ik heb een heel lieve vrouw❤️ die me helpt in alles en dat heeft altijd moed . 🐠
Dus aan iedereen een heel gelukkig weekend 😀 geniet met volle teugen 🥞🍩☕🍰
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Jeetje @fregilcy heel veel goede moed, ik leef ook iedere dag met pijn,
maar zonder pijnstilling wegens allergisch voor bijna alles. Je zal wel al alles hebben
uitgeprobeerd mij helpt het redelijk zodat het leefbaar is de accupunturist. Hou je taai.
Ik heb heel diep geslapen, maar gedroomd amai.
Gisteren een nieuw speeltje gekocht staat bijna naar mijn hand.
Het oudje werd 7 jaar.
Ik wens jullie allen een fijne zondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle anderen
goedemorgen
@Josette @het weer was hier zeer onstuimig , wat een weer weeral .
@fregilcy ik weet ook als geen ander wat pijn is neem alle dagen pijnstillers 💊 om het wat draaglijker te maken . Leef met u mee . 💝Heel veel moed .
voor de rest @patrick2 je Zal je wel goed geamuseerd hebben . En nieuwe spulletjes voor in je stellage kast gevonden hebben .
fijne Zondag
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
ZONDAG, wat gaan we nu uitsteken, niet veel zeker, het weer laat het voor de moment niet toe
dus , het zal een rustdag worden, misschien klaart het vanavond wat uit ,
en zoals ik al zei, Er zijn maar weinig mensen die niets hebben , waar is die geit gebleven?
haha hou het leuk en geniet ervan, tot de volgende .
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Fijne maandag.
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@patrick2 Succes voor vandaag.
Ik was aan de huishoudelijke taken bezig.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette gisteren had in verdriet want mijn hondje zou 17 jaar geworden zijn. Mis hem nog altijd de lieverd 🥰.
moet nog altijd slijten.
@patrick2 veel succes 🤞 op je nieuwe job . En hopelijk waarderen ze je daar wel . Je zal het vlug gewoon worden en je bent al blij 😀 dat je zo vroeg op mag , en dan vroeger thuis 🏠. Bij je ventje en dochters .
@fregilcy @Nog veel beterschap 💐 met al je pijn 🤕. Fijne natte Maandag , er komt beter weer in zicht .
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 en alle anderen hier ...
Net (gisterenavond laat en vandaag uitgeslapen) terug van een lang WE aan zee met de kids en kleinkids. Was heel fijn maar vooral zaterdag, net als we de hele dag tijd hadden, regen, regen, regen en wind, wind, wind ...
En dan zondag, als we moesten inpakken en vertrekken, zon, zon, zon ..... Ik denk dat we niet genoeg eieren naar de Clarissen gedragen hebben ... 👿
Nu een heleboel gelezen, tja, drie à vier dagen niet online, dan staat er al een hele file aan berichten te wachten om gelezen te worden hé ...
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette , @patrick2 , @Tinneke2 @Cdt24801
Hallo iedereen, zo zetten we weer een week in☕ veel beter weer zal het niet worden vandaag ⛅
maar als het niet regent zijn we al een stuk verder, we kunnen naar buiten. verder niets speciaals,
verder neuzen in de boeken 📘 📖 en het aquarium 🐡 🐠wat onderhouden en de dag zal voorbij zijn
zo tot morgen, geniet van de dag.
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 Stefaan, jammer van het weer maar ik denk toch nog beter
dan dat het over de 30° ging.
@fregilcy mooi is dat een aquarium, had ik vroeger ook een, kon
ik uren naar kijken.
@Tinneke2 dat zal nog wel even zo duren hoor. Maar je weet ook dat het zo niet
verder kon hé.
Fijne dinsdag allemaal.
1