Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-24 05h18
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
We gaan met zijn allen hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/162533
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @fregilcy En allen die binnen komen
Goedemorgen ,
@Josette Hier 👈 is het volop zon 🌞 terug met een klein briesje . Vandaag blijf ik thuis 🏠. Vannacht onwel geweest zal van de warmte geweest zijn . …
@patrick2 weekend is weer bijna voorbij ik heb het ook rustig gehouden en vandaag zeker .
@bigMODDER lang geleden … voor jou ook een hele fijne aangename Zondag .
@fregilcy bij mij is het koel binnen niet zo warm als bij u , heb dan ook veel beschutting van bomen 🌳 een nadeel in de herfst 🍂 veel bladeren 🍁 in mijn tuin . De stad ruimt ze niet op straat en langs de paadjes . . Alleen in stad 🏙️. Geld is op . 😉
@Cdt24801 ik hou van het spookhuis 🏚️ 👻leuk toch 😂…. Grapje …
fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Klopt weekend is bijna gedaan maar geniet toch nog ff van deze zondag niks te doen hoor. In de nachten was ik nu nog aan het slapen om dan weer terug te gaan beginnen de zondag nacht. Maar gelukkig moet dat niet meer en kan ik genieten van het niks doen.
Gisteren tickets besteld voor Phantasialand om in Augustes naar toe te gaan had ze voor de helft van de prijs dus daar maak ik gebruik van.
Bij deze wens ik iedereen fijne zondag toe!