annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-24 05h01

Antwoorden: 27 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

                     

                             Juli.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
27 ANTWOORDEN 27
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette wat een nacht weer , de buur geeft me weer eens wakker gehouden , eerst rond 12 u in de avond begonnen ze hun  in hun koffers 🧳 in hun wagen 🚐 geladen  , midden in de nacht begonnen ze nog eens alles te herbeginnen rond 2 u tot 4 u niet te geloven … en dan gunnen ze een even weer binnen en om 5,5 u vertrokken ze al toeteren met 8 personen in hun camionette . Naar hun land van herkomst . Uren moeten ze rijden 

probeer dan maar weer in slaap 😴 te vallen 🪤???

En dat mag allemaal, dan komen ze niet af , ze …

wat een buurt . 
Weet dat ik klaag maar hebt even gehad met dat lawaai elke nacht .

Ga er toch een fijne dag proberen van te maken . Fijne Donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Zo moet al vroeg naar de kapper!

Fijne donderdag. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

Hier net wakker dus ff wakker worden met een koffie. 

Het is donderdag het weekend is weer in zicht. 
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

 @Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2

hallo iedereen,      goeie morgen,                voila  een beetje malse regen🌨         dat is weer iets anders,     

vers regenwater gratis,      🌦  het is iets van de weinige dingen wat we gratis krijgen.         de week is weeral in het midden,        het vliegt voorbij,  🌬  nog thans niet veel wind ,          zo worden we ouder en weten het niet,       alleen als we opstaan,          ai     oei   heu , amaai     etc.😀   zo weten we dat we nog leven.🤣          maar allee niet meer klagen  vooruit met die geit 🐐🐐 pakt er twee , 

we lopen weer ietwat rechter,  dus we kunnen er weer op uit trekken,         regen of geen regen ,     ik trekt het mij niet aan📯     ik tracht te profiteren van ieder kans wat ik krijg ,   🍮🍪        en ik wens voor jullie hetzelfde ,               tracht in alle omstandigheden                  te genieten want het gaat snel voorbij. 

ik wens jullie een leuke dag 😀

 

Leden met de meeste pluimen