Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 05h22
Antwoorden: 133 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder
in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/174370#M22259
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Vandaag een beetje druilerig weer beetje zon maar meer bewolkt.
@Josette de kamers zijn hier wel wat er op de foto’s komt. Maar ik ben meer gewoon aangezien ik meestal de wat duurdere hotels heb.
Maar ik klaag niet het was gewoon een beetje tegenvallend van het geen ik altijd heb.
Morgen de laatste dag , eigenlijk vandaag , want morgen vertrek ik terug naar huis. Ben er eerlijk gezegd niet kwaad voor.
Hier is fijn maar terug bij mijn ventje als mijn dochters dat is ook weer fijn 😊
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 kom veilig terug thuis.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen
@Josette Hier is het bewolkt vandaag . En frisser .
@patrick2 leuk dat je een andere kamer zal hebben hopelijk veel beter . Fijne dagen nog en beter weer succes 🍀 alle andere fijne dinsdag gewenst
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 goed van je.
@patrick2 succes in je nieuwe verblijf.
Hier is het ook nog altjd fijn.
Fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette neem vitaminen en alles wat je hebt opgenoemd voor mijn haren . Nu is het echt eens kort geknipt .
Ga het wel weer wat laten groeien.
@Cdt24801 het is inderdaad veel werk na een douche om mijn haar te kammen . Maar laat het naturel drogen en gaat heel vlug . Balsem in en stijl product . En klaar . En mannen hebben meestal kort haar . Zie er wel veel lopen met lang haar . Zie dat wel niet zo graag , ieder zijn zin natuurlijk.
@patrick2 Je ziet er goed uit . En jammer van het slechte weer . Bij ons was het schitterend weer en Zondag ook . Nu wat bewolkt deze morgen . Hou je nog goed en geniet verder van je verlof . We horen weldra van u . Geniet met volle teugen.😉
Gisteren op bezoek bij mijn ouders en iedereen was aan aanwezig . Gaan wandelen met de woef 🐕 leuke plezante dag gehad.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt