Profil de Josette

Super User

• 

8.2K  messages

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Maart.png

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen 

@JosetteDe week vliegt voorbij , jeetje 🙄. Gisteren begonnen aan mijn gordijnen te maken al een stuk af hopelijk vandaag de tweede . 
@patrick2 Het is goed dat de spuit 💉 aanslaat. Een tweede zou niet slecht zijn  van de pijn verlost te zijn , maar dat wil niet zeggen dat je voorzichtig moet blijven . Blijven rustig aan werken . Is de beste genezing. 
verder wens ik jullie een aangename Woendag met heel veel warmte toe . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2 succes

heb ik voor mijn nichtje als trouwkado gemaakt jaren geleden.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Hier is het verlof begonnen sinds vandaag en data tot en met einde van deze maand. 

Ben al vroeg wakker maar goed moet toch seffens naar de garage terug mijn auto gaan halen. Vandaag nog de rest in pakken en dan morgenvroeg vertrekken.

Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Super User

• 

8.2K  messages

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@patrick2 geniet ervan. Succes met de auto.

Hier altijd verlof zeggen ze dan als je gepensioneerd bent hé.

Fijne donderdag aan allen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette 

Dank je wel dat gaat zeker lukken 😊

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemiddag 

@Josette Nog stralende zon 🌞. Boodschappen beetje gedaan .
@patrick2 fijn verlof .

voor de rest niet veel te vertellen fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K  messages

@Tinneke2  ja ze is fel.

Vandaag, op de eerste officiële lentedag,

staat de zon om 10.02 uur precies loodrecht boven de horizon.

Vanaf nu worden de dagen langer dan de nachten, en dat gaan we merken aan het weer.

En wij in school maar leren op de 21 ste maart.

Super User

• 

7.2K  messages

Alles heeft een reden, @Josette  😉

Dat de lente niet elk jaar op 20 maart begint komt doordat de aarde er niet precies 365 dagen over doet om rond de zon te draaien. Daar doet-ie net langer over, namelijk 365 dagen, vijf uur, 48 minuten en 45 seconden. Hierdoor begint de astronomische lente dus ieder jaar zo'n zes uur later.

Super User

• 

7.2K  messages

En nog een weetje in deze materie:

Veel mensen denken dat 21 maart de lente begint, maar al jaren start de lente op 20 maart en dat zal ook zeker nog jaren het geval zijn. In 2044 en 2048 start de lente op 19 maart. De laatste keer dat de lente op 21 maart startte, was in 2011.

Super User

• 

11.2K  messages

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Hier al opgestaan want om 7 uur moet ik in Hasselt zijn voor de trein naar Brussel. En dan vandaar de trein naar Disney. 

Volgende week donderdag avond kom ik terug thuis dus zal een goed verlof worden. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

@patrick2 Heel veel plezier en doe voorzichtig.

@Cdt24801 Stefaan mercikes voor de precieze uitleg.

Hier een rustig dagje.

Voor allen een fijne vrijdag.

Super User

• 

11.2K  messages

Dank je @Josette en zal zeker voorzichtig doen 😊

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette  en @Cdt24801  mooie uitleg over het begin van de lente . 
Vandaag naar de kapper 💇‍♀️ haartjes knippen en er gaat een heel groot stuk af . Want gegroeid tot aan mijn gat . Dan een permanent erin en drogen door de natuurlijke weg . 
Het wordt warm vandaag en we moeten er van profiteren want helaas in ons klein landje België gaat het daarna weer regen  ️ vallen 🪤. Onweer 🌩️ en donderslagen . En minder warm . 
Goed voor jou @Josette .

@patrick2 Goede reis 🧳 op de trein 🚂 en amuseer je fijne vakantie in Disney. 
alle andere fijne Vrijdag .

Super User

• 

7.2K  messages

Hoi Iedereen, @Josette , @Tinneke2 , @patrick2  en alle andere meelezers 😉

Amai @Tinneke2 , haar tot aan uw gat .... dan hebde gij serieus werk na een douche ... 😈

Mijn haar gaat eraf na het overschrijden van de 5 cm grens .... Uiteraard verwacht ik dat niet dan een dame he 😇

Voor allen, geniet van het WE 😊

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

@Tinneke2  Het zal wel gelukt zijn bij de kapper.

Niet klagen het was de heetste dag ooit! 

En de warmste plek van Europa.🙄 Het heeft weken niet geregend.

De bossen en heide staan kurkdroog code geel is aan de orde nu al.

Geniet van jullie zaterdag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen 

@Josette het is gelukt bij de kapper hoor maar veel af van mijn haren , groet wel terug .

Gisteren was het bij ons toch frisser dan wat ze voorspeld hadden het weer . 15 graden. En ben wel blij dat het wat gaat regenen ️. Hier enkele druppels 💧 gevallen .

Maar ben geen voorstander van onweer . 
regenen mag het eens zeker voor de planten 🪴.

@patrick2 Hoop dat je je amuseert, maar pas toch maar op met je rug . Veel plezier .Gaat je goed . 
Aan alle andere fijne Zaterdag toegewenst.

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

@Tinneke2 heel mooi haren tot aan uw gat,

maar die eten wel heel veel van je energie op.

Je haar heeft proteïne, ijzer, omega -3 vetzuren, zink en vitamine A nodig om gezond te blijven

@patrick2 heeft géén tijd om goedenadag te zeggen vliegt door de lucht.

Iedereen een fijne zondag.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag vanuit Disney 😊

@Josette elke dag is vroeg op en 10 tot 12 uur in de parken. Ben ook wat aan het genieten van mijn verlof 😁😃

Het weer is niet optimaal soms wat regen dan weer zon. Wel jammer van de vrijdag avond als de zaterdagavond want toen had ik bakken regen jammer maar helaas. 

De zon kan je niet bestellen maar ondanks dat alles heb in het heerlijk naar mijn zin. 

20250321_215030_Original.jpeg

20250322_115322_Original.jpeg

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag.  

Super User

• 

7.2K  messages

Hoi iedereen, @Josette , @Tinneke2 , @patrick2  (alhoewel die in hogere sferen vertoeft 😁) en alle andere meelezers,

Bij deze een fijne zondag gewenst, en geniet nog wat van het weer. Elke mooie dag met een beetje zon (maar vooral toch zonder regen overdag) is er eentje meegenomen.

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

Fijn @patrick2 te zien dat je het naar je zin hebt.

Iedereen een fijne maandag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen ,

@Josette neem vitaminen en alles wat je hebt opgenoemd voor mijn haren . Nu is het echt eens kort geknipt . 
Ga het wel weer wat laten groeien. 
@Cdt24801 het is inderdaad veel werk na een douche om mijn haar te kammen . Maar laat het naturel drogen en gaat heel vlug . Balsem in en stijl product . En klaar . En mannen hebben meestal kort haar . Zie er wel veel lopen met lang haar . Zie dat wel niet zo graag , ieder zijn zin natuurlijk. 
@patrick2 Je ziet er goed uit . En jammer van het slechte weer . Bij ons was het schitterend weer en Zondag ook . Nu wat bewolkt deze morgen . Hou je nog goed en geniet verder van je verlof . We horen weldra van u . Geniet met volle teugen.😉

Gisteren op bezoek bij mijn ouders en iedereen was aan aanwezig . Gaan wandelen met de woef 🐕 leuke plezante dag gehad. 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Deze ochtend al goed ontbeten en door gegaan naar mijn andere hotel voor de resterende dagen. Ingecheckt in het Marvel hotel en nu wachtend op mijn kamer , ben echt heel benieuwd. 

Het hotel is indrukwekkend van binnen , de kamer wacht ik af maar beloofd wel. Het is erg strak kwa luxe maar dat is wel heel mooi. 

@Tinneke2 dank je ☺️. Ik ga zeker nog genieten. Ben er nog tot en met donderdag dan is de week voorbij. Ben al sinds vorige vrijdag hier 😃

Het eerste hotel is mij wel wat tegen gevallen. Dat was een ‘budget’ hotel maar alles erg sober. De kamer was netjes ja maar daar stopte het bij. 

De ontbijt zaal was echt een refter en en weinig keus aan eten. Ook het avond eten daar , zelfde refter, was een tegenvaller. Ook weer minder keus. 

Dus weet dat ik daar niet meer moet gaan maar wel weer een ervaring erbij. De rest is nog twee keer diner in het Marvel hotel en vanavond eentje in het park. 

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

@Tinneke2  goed van je.

@patrick2 succes in je nieuwe verblijf.

Hier is het ook nog altjd fijn.

Fijne dinsdag.

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Goedemorgen 

@Josette Hier is het bewolkt vandaag . En frisser . 
@patrick2  leuk dat je een andere kamer zal hebben hopelijk veel beter . Fijne dagen nog en beter weer succes 🍀 alle andere fijne dinsdag gewenst 

Super User

• 

8.2K  messages

een goedemorgen.

@patrick2 ja dat is altijd een beetje een verrassing hé

de kamers op foto ziet er alles heel sjiek uit. Dat is de kunst van het

verkopen.

Midden van de week.

Maak er een fijne woensdag van.

Loading...