annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Topic gestart op: 01-03-25 05h22

Antwoorden: 133 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

OPGELOST

Maart.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder

in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/174370#M22259

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

133 ANTWOORDEN 133
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Vandaag een beetje druilerig weer beetje zon maar meer bewolkt. 

@Josette de kamers zijn hier wel wat er op de foto’s komt. Maar ik ben meer gewoon aangezien ik meestal de wat duurdere hotels heb. 

Maar ik klaag niet het was gewoon een beetje tegenvallend van het geen ik altijd heb. 

Morgen de laatste dag , eigenlijk vandaag , want morgen vertrek ik terug naar huis. Ben er eerlijk gezegd niet kwaad voor. 

Hier is fijn maar terug bij mijn ventje als mijn dochters dat is ook weer fijn 😊 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 kom veilig terug thuis. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen 

@Josette Hier is het bewolkt vandaag . En frisser . 
@patrick2  leuk dat je een andere kamer zal hebben hopelijk veel beter . Fijne dagen nog en beter weer succes 🍀 alle andere fijne dinsdag gewenst 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2  goed van je.

@patrick2 succes in je nieuwe verblijf.

Hier is het ook nog altjd fijn.

Fijne dinsdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere

Goedemorgen ,

@Josette neem vitaminen en alles wat je hebt opgenoemd voor mijn haren . Nu is het echt eens kort geknipt . 
Ga het wel weer wat laten groeien. 
@Cdt24801 het is inderdaad veel werk na een douche om mijn haar te kammen . Maar laat het naturel drogen en gaat heel vlug . Balsem in en stijl product . En klaar . En mannen hebben meestal kort haar . Zie er wel veel lopen met lang haar . Zie dat wel niet zo graag , ieder zijn zin natuurlijk. 
@patrick2 Je ziet er goed uit . En jammer van het slechte weer . Bij ons was het schitterend weer en Zondag ook . Nu wat bewolkt deze morgen . Hou je nog goed en geniet verder van je verlof . We horen weldra van u . Geniet met volle teugen.😉

Gisteren op bezoek bij mijn ouders en iedereen was aan aanwezig . Gaan wandelen met de woef 🐕 leuke plezante dag gehad. 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen