Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@Josette ,
Ik bewonder iedere keer weer uw creativiteit bij het aanmaken van de nieuwe maand illustratie. Waarschijnlijk omdat dit iets is waar ik zelf heel slecht in ben 😉
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Brr 🥶 weer goed gevroren vannacht. Maar zonnetje schijnt. De zure wind 💨 maakt het echt koud buiten mocht die gaan liggen zou het aangenaam met zijn .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hier schijnt ook het zonnetje en ik ervaar de wind niet als echt koud. Ben zelfs de boodschapjes te voet gaan doen om van het zonnetje te genieten. 😎
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.
Heb geen zonnetje ervaren want ik slaap in de dag enkel deze ochtend heb ik het zonnetje mogen zien met naar huis te rijden.
Vandaag woensdag de helft van de week voor mij bijna weekend die staat om de hoek te wachten.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.