Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
@Tinneke2 het weer is zoals de mensen tegenwoordig heel wisselvallig!
@patrick2 dat is al jong om dat niet te kunnen eten hopelijk groeit hij erdoorheen.
@Cdt24801 ooooooooo wat erg, die zal verschoten zijn.
Fijne dag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
@Josette hier is het ook zeer veel wind 💨 de weerman geeft het niet juist voorspeld en het zou vandaag 16 graden worden hier 👈 jeetje 😰. En het regent ook nog eens . Pff Zitten er meer naast dan op .
Ik eet altijd volkoren brood 🍞 nooit ander brood . Kan ik niet goed verdragen . Of krakers maar ook van volkoren
Fijne maandag gewenst iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net opgestaan dus ff wakker worden met een koffie.
Vandaag de laatste nacht dan verlof.
@Josette ik heb het ook het liefste volkoren of iets in die aard dus het moet wel bruin brood zijn. De choco brood was voor haar en het witte was voor hem. Hij kan geen choco verdragen en dan had ik zoiets van ja dan heeft die niks dus dan maak ik een wit voor hem.
Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allemaal een fijne dag verder.
Vandaag geen rijles hoeven / kunnen geven. Een andere instructeur (de leerling uiteraard) heeft gisteren de leswagen tegen een boom geparkeerd ... 🤐
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Geef mij maar gewoon volkorenbrood.
De kop van de week is er.
Maar er een winderige dag van amai.