Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 06h00
Antwoorden: 150 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een proper cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/141716
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Vanmorgen al heel vroeg opgestaan mijnmuseum terug in het ziekenhuis 🏥. Om 8u beginnen ze haar zware operatie dat zal duren ongeveer een 7 tot 8u als alles goed meevalt vertelde de chirurg zou kunnen uitlopen . Alles komt goed 😉
Vandaag dus drukke dag . Paar dingen te doen . Fijne vakantie @patrick2
fijne woensdag iedereen hoe jullie goed /tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Helaas geen goed nieuws gekregen . De operatie was geen succes. Ligt op intensieve en we mogen er niet bij . Niemand voorlopig .
😢😢😢
Morgen gaan ze verder kijken 👀 wat er moet gebeuren. Weer een opdoffer voor mijn zusje .
Ga jullie laten even . Morgen vroeg uit . Want student 👨🎓 even helpen voor zijn eten en mijn ouders steunen .
doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Net opgestaan dus ff wakker worden met een koffie. Ben gisteren al vroeg gaan slapen anders was ik er nu niet uit.
Vandaag de koffer inpakken en de dingen klaar maken die ik nodig heb om mee te nemen en dan morgenvroeg vertrekken.
Ik ga daarom ook hier de komende even niet online zijn , vandaag nog wel ff natuurlijk.
@Tinneke2 ik hoop dat het goedkomt met je zusje denken aan jullie.
Voor de rest aan allen een fijne dag verder.