@Josette hier was het ook een lichte vorst het was koud deze nacht. De morgen was zon toen ik naar huis ging daarna niks meer gezien toen ik thuis was.
Voor de rest weinig te vermelden aangezien het een dinsdag is dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Ben net thuis 🏠 gekomen want ben ook nog bij mijn ouders en mijn zusje geweest gaan helpen . Nu bekaf . Heb genoten bij de kapper krulletjes zitten er goed in . En @Josette hier geen zon 🌞 gezien heel de dag regen ☔️ en nog eens regen . Zelfs beetje hagelslag gehad . Wat een weer . Kleddernat was ik met de woef 🐕 maar wat een plezier 🤩 geeft hij gehad . Geniet van wandelen . afspraak voor vrijdag terug bij de kapper . Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette😂nog niet helemaal pas vrijdag hè dan volledig mijn haartjes in orde 🤣. Ook slecht geslapen te warm 🥵. Dons af gedaan pff . Vandaag nieuw 🚪 slot halen . En nieuw lampje voor de oven voor mijn ouders. Stofzuigen en nog wat planten als het weer goed blijft . Nog veel te doen bij mij thuis 🏡. Fijne dag 👋 groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Net wakker en dus ff wakker worden met een koffie.
@Josette mijn slaap systeem is niet om zeep enkel geraak ik niet bijgeslapen ben zo moe. En dan ook nog eens elke dag heel veel last van mijn al een paar dagen.
weinig geslapen want weer slecht nieuws gekregen vandaag terug mijn zusje terug geopereerd worden. Voor de zoveelste keer . En hopelijk 🤞 lukt het nu . We hebben samen gehuild 😭. Teleurstelling verder wil ik er niet veel over kwijt. Ga vlug naar de kapper en dan naar het ziekenhuis 🏥. En haar mannen gaan helpen . En wat steun geven . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Tinneke2 jij liever dan de deze, zolang zitten bij
de kapper, maar geniet er maar van.
Hier volle bak de zon.
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Pfffffffffffffffff wat een nacht ..........
Hier nu al 8° alles is zot aan het draaien!
Zo @Tinneke2 weer netjes om de straat op te gaan, grapje hé.
Fijne woensdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette 😂nog niet helemaal pas vrijdag hè dan volledig mijn haartjes in orde 🤣. Ook slecht geslapen te warm 🥵. Dons af gedaan pff .
Vandaag nieuw 🚪 slot halen . En nieuw lampje voor de oven voor mijn ouders.
Stofzuigen en nog wat planten als het weer goed blijft .
Nog veel te doen bij mij thuis 🏡.
Fijne dag 👋 groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Zo mijn slaapsysteem is om zeep. 👹
Het zou veel gaan regenen vandaag.
We zullen maar afwachten hé.
Fijne donderdag.
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@patrick2 verloren slaap kan je nooit inhalen. Misschien vitaminen
te weinig van een of ander?
De laatste dag weeral van de maand.
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
weinig geslapen want weer slecht nieuws gekregen vandaag terug mijn zusje terug geopereerd worden. Voor de zoveelste keer .
En hopelijk 🤞 lukt het nu . We hebben samen gehuild 😭. Teleurstelling verder wil ik er niet veel over kwijt.
Ga vlug naar de kapper en dan naar het ziekenhuis 🏥. En haar mannen gaan helpen . En wat steun geven .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3