annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801     En alle andere 

Goedemorgen 

@Josette Dat heb ik gisteren vlug gedaan , gisteren laat in de namiddag is er hier 👈 eindelijk dan iemand gekomen om de zonnepanelen goed te keuren en in te schakelen en nu moet er nog iemand komen voor een bakje te zetten want wij moeten een deeltje wat we niet gebruiken aan het verhuur kantoor geven . Te veel om uit te leggen . @patrick2 wil dan wel mee 😉als de regen in blijft aanhouden want hier nog altijd geen beterschap ❤️‍🩹. Pff . 
Werk ze vannacht 

en alle andere fijne dag nog .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ben net opgestaan en zag dat het weer of nog regende. Bij thuis komst deze ochtend regende het ook nog. Bah bah bah ......

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 pff en heel de dag en geeft niet opgehouden en morgen weer van zelfde laken een broek 👖. Ik ga naar mijn bed 🛌 ben moe kruip er eens vroeg in . Zal mij deugd doen . Moet niet altijd laat zijn . Vandaag eens extra vroeg . Want ben net thuis 🏠 gekomen en we hebben met heel de familie samen bij mijn zusje ratatouille gegeten. En alles heb ik afgewassen en staat al netjes op zijn plaats . Werk ze en tot morgen. 
tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Vandaag nog wat was wegwerken.

Een fijne dinsdag toegewenst! 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere medelezers

Goedemiddag ,

@Josette de regen ️ is weer voor heel de dag . Pff ben het echt on-Europese . En alle bloemen en struiken zoals de magnolia staat veel te vroeg in bloei 🌼. Maar heb er nog eentje die nog moet uit komen een laat bloeiende . Zal ik nog kunnen van genieten . Fijne dag iedereen 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen