Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-24 04h48
Antwoorden: 135 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in de babbelhoek van april.
Tot zo.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond
@Josette @patrick2 @Cdt24801 ja je zal je wel af vragen waar ik was , ben bij mijn ouders geweest want mijn moeke kon niet staan op haar voeten 🦶 en heb voor haar de boodschappen en eten gekookt . En alles wat in orde gebracht en een bloemetjes gekocht voor in de tuin 🪴 en gepland . Want het was er wel het weer voor . De woef 🐕 uitgelaten . Want wie weet hoelang ze nog leven want ze zijn al wel heel oud en wil zolang mogelijk hun helpen waar ik kan . Hou immers heel veel van hun . Ben nu pas thuis 🏠. Ga nu wel rustig slapen 💤. Fijne nacht iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 fijn voor je, hier niet!
@Cdt24801 ojeeeeeeeeeeee moeten we met de collectebus rondgaan?
Het word er niet beter op met de kosten van alles, ook eten enz.
Fijne donderdag.
Goed idee @Josette , die collectebus 😈
Grapje hé .. 😇
Alles is inderdaad veel duurder geworden. Ik schuif daarvoor voor een stuk de verantwoordelijkheid in de schoenen van de euro. Waren we maar bij onze frank gebleven.
Dat is puur psychologisch. Iets van € 200, dat kost dus eigenlijk wel 8000 BF !! Dan denkt een mens wel twee keer na ... Een auto van € 50.000 (tegenwoordig geen uitzondering meer) die kost dus wel degelijk twee miljoen BF ...
En ik zeg dat niet zomaar. ik heb veel drama's gezien tijdens mijn diensttijd in Duitsland. Met velen waren ze, die diep in de schulden staken, en dat simpelweg omdat de aankoopbedragen in Deutsche Mark waren, dus alles gedeeld door 20. En met de Euro is dat nog eens verdubbeld, die ogenschijnlijk gunstige prijzen ...
Nee, ik vind dat we er geen goede zaak, vanuit maatschappelijk standpunt gezien, aan gedaan hebben om mee te gaan in het Euro verhaal.
Mijn persoonlijke visie uiteraard. Wie de BF nooit gekend heeft, de jonge generatie dus, die zal er wellicht anders over denken.