annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart

Topic gestart op: 01-03-24 04h48

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart

OPGELOST

Maart.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in de babbelhoek van april.

Tot zo.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

135 ANTWOORDEN 135
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedenavond 

@Josette @patrick2 @Cdt24801  ja je zal je wel af vragen waar ik was , ben bij mijn ouders geweest want mijn moeke kon niet staan op haar voeten 🦶 en heb voor haar de boodschappen en eten gekookt . En alles wat in orde gebracht en een bloemetjes gekocht voor in de tuin 🪴 en gepland . Want het was er wel het weer voor . De woef 🐕 uitgelaten . Want wie weet hoelang ze nog leven want ze zijn al wel heel oud en wil zolang mogelijk hun helpen waar ik kan . Hou immers heel veel van hun . Ben nu pas thuis 🏠. Ga nu wel rustig slapen 💤. Fijne nacht iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2  fijn voor je, hier niet!

@Cdt24801  ojeeeeeeeeeeee moeten we met de collectebus rondgaan?

Het word er niet beter op met de kosten van alles, ook eten enz.

Fijne donderdag.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Goed idee @Josette , die collectebus 😈

Grapje hé .. 😇

Alles is inderdaad veel duurder geworden. Ik schuif daarvoor voor een stuk de verantwoordelijkheid in de schoenen van de euro. Waren we maar bij onze frank gebleven. 

Dat is puur psychologisch. Iets van € 200, dat kost dus eigenlijk wel 8000 BF !! Dan denkt een mens wel twee keer na ... Een auto van € 50.000 (tegenwoordig geen uitzondering meer) die kost dus wel degelijk twee miljoen BF ...

En ik zeg dat niet zomaar. ik heb veel drama's gezien tijdens mijn diensttijd in Duitsland. Met velen waren ze, die diep in de schulden staken, en dat simpelweg omdat de aankoopbedragen in Deutsche Mark waren, dus alles gedeeld door 20. En met de Euro is dat nog eens verdubbeld, die ogenschijnlijk gunstige prijzen ...

Nee, ik vind dat we er geen goede zaak, vanuit maatschappelijk standpunt gezien, aan gedaan hebben om mee te gaan in het Euro verhaal.

Mijn persoonlijke visie uiteraard. Wie de BF nooit gekend heeft, de jonge generatie dus, die zal er wellicht anders over denken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 klopt als een zwerende vinger.

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

Vandaag de laatste dan is het weekend , kijk er al weer naar uit. 

Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken. 

Dan zeg ik voor de rest een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen