Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-24 04h48
Antwoorden: 135 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in de babbelhoek van april.
Tot zo.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/158505
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
De maandag is er voor velen de eerste werkdag van de week.
Hier is het rustig aan, een fijne dag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@patrick2 sterkte met alles. Vergeet ook niet om op jezelf te passen hé.
Hier een uurtje langer geslapen, zal nodig geweest zijn!
Een fijne zondag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Het is al weer weekend en zonnetje komt al even piepen 🐣 maar voor hoelang …
@patrick2 te hopen dat het met de kleine goed komt ,je bent altijd zeer gedienstig voor je buren . Dat is een mooi 👍 eigenschap die je hebt . Wat mijn moeke betreft ik kan ze niet aan hun lot overlaten … daarom heb ik ook gisteren een pauze in gelast en voor mijn eigen gezorgd . En bij mij even niets gedaan of toch heel weinig 🤏. Vroeg gaan slapen . 💤.
Ik verzorg me op tijd en stond .😉.
nu wasmachine laten draaien en daar hoef ik niet veel voor te doen.
voor de rest iedereen een fijne dag 👋 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ik zal mijn beste vrienden ( mijn geburen ) niet in de steek laten. Nu gisteren en volgende week terug de long arts zal mee gaan. Betreft de rest , mijn schoonouders , dat gaat minder goed. Maar zie ook al vorige posten hierboven. Wat en hoe maakt niet uit maar goed is wat anders.
Ja ik sta klaar voor mijn beste vrienden daar waar kan. Voor mijn schoonouders ook enkel nu is dat ff niet mogelijk.
@Josette voor nu gaat het goed....