annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere die binnen komen ,

Goedemorgen ,

@Josette  Hier 👈 felle regen ️ maar wij zij zijn gespaard van onweer ️.ik heb ook het woord **bleep** geschreven maar er kwam ook een bleep . Dus dat woord mag 👈 dus niet gebruikt worden . Vind het raar mijn zus is nog altijd niet vrij van **bleep** , dan echt niet over gepraat worden is dat zo verboden 🚫. Jeetje 😰.of nog maar over te vertellen . 

@patrick2 Vandaag is dan de grote dag aangebroken je vakantie kan beginnen , en te hopen 🤞 met beter weer dan hier . Veel plezier allesziend.

@fregilcy Ik hoor graag het geluid van Duiven 🕊️ maar ze kakken wel alles vol in je tuin 🪴. Gisteren op mijn hoofd terecht gekomen mocht mijn lange haren opnieuw wassen 🧼😂. Wat hebben ze gelachen bij mijn ouders en heb eens goed meegelachen deed eens deugd lachen 🤣
Onze kippen 🐓 leggen goed en de schapen 🐑 van de boer 🧑‍🌾 hadden honger heb ze ook wat lekkers gegeven .

voor iedereen een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Jeetje Mina, wat een onweders vannacht. Ik lag al om 20.30 uur op bed

volledig uitgeteld en de slaapdoppen in. Redelijk de nacht doorgekomen.

@Cdt24801 inderdaad anders even doorgeven vind wel dat je over k a n k e r moet kunnen schrijven, toch?

@fregilcy dank je, maar is niet alleen het zonlicht hoor ook de temp enz. Maar leef zo al vele jaren.

Zo seffens weer richting ziekenhuis, gelukkig is de grote warmte weg. 

In het terugkomen de boodschappen dat haat ik mis mijn boodschapper en afwasser.

Fijne vrijdag.

hier alles tegen elkaar open, de hitte zat echt binnen.

fregilcy
Aspirant genezer

Josette,      jaja , boodschapper , afwasser ,   patatten schiller enz ,  👨‍🍳 

toch veel dingen die goed zijn he aan een man, Haha ,    en snoeper enz. 😀 

veel sterkte en groetjes, ook aan uw mede strijder in moeilijke tijden.

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette   Ik wist niet dat je tegen het zonlicht niet kon, dat is heel lastig, en moeilijk als je eens naar buiten wil, 

ik  weet niet goed wat ik verder daarop kan zeggen,        veel sterkte  en nu ook nog met Douglas die 

problemen heeft maakt het weer erg moeilijk,          vandaag misschien  meer nieuws 

Maar alles komt goed , gewoon volhouden denk ik 

@Cdt24801  motor rijden is een hobby en daar doet men meer voor dan voor iets anders denk ik.

en opletten is ook altijd de boodschap 

@patrick2   bepakt en alles opgeladen klaar om te vertrekken,  niet overladen he. 

verder aan allen die hier naar kijken of lezen        t' is weer donderdag avond en         we zijn weer

boodschappen gaan doen        en het vrouwtje was heel content ,        snoepen zal ik ook kunnen voor

enkele dagen  dus aan allen,    een goede donderdag avond 

Einstein zei,       We kunnen de problemen niet oplossen     met  hetzelfde  denken        waarmee we ze

gecreëerd hebben ,                                  laat ons denken dus vernieuwd zijn    denk ik dan haha  

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi Iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2  en alle andere lezers hier,

Weet je wat er positief is aan al de vorige berichten: iedereen mankeert wel "iets" maar iedereen steunt de anderen. Zo hoort het en zo is het hier ook 😎

Tussen haakjes, in mijn vorige post alweer die ambetante "bleep" voor een gewoon woord: "k a n k e r". Moet dat nu echt gebleept worden? OK, het is op zich een vreselijk ding, maar dat woord op zich hoeft  toch niet aan censuur onderworpen te worden ...

Mijn mening uiteraard ...

En wees gerust, ik neem mijn voorzorgen voor de 1000 km KOTK. Het zal de twaalfde keer zijn dat ik die ga begeleiden, dus ik weet heus wel waaraan ik begin en hoe het vol te houden. Toch netjes van jullie om mee te denken 👍

Groetjes aan iedereen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen