Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere die binnen komen ,
Goedemorgen ,
@Josette Hier 👈 felle regen ☔️ maar wij zij zijn gespaard van onweer ⛈️.ik heb ook het woord **bleep** geschreven maar er kwam ook een bleep . Dus dat woord mag 👈 dus niet gebruikt worden . Vind het raar mijn zus is nog altijd niet vrij van **bleep** , dan echt niet over gepraat worden is dat zo verboden 🚫. Jeetje 😰.of nog maar over te vertellen .
@patrick2 Vandaag is dan de grote dag aangebroken je vakantie kan beginnen , en te hopen 🤞 met beter weer dan hier . Veel plezier allesziend.
@fregilcy Ik hoor graag het geluid van Duiven 🕊️ maar ze kakken wel alles vol in je tuin 🪴. Gisteren op mijn hoofd terecht gekomen mocht mijn lange haren opnieuw wassen 🧼😂. Wat hebben ze gelachen bij mijn ouders en heb eens goed meegelachen deed eens deugd lachen 🤣.
Onze kippen 🐓 leggen goed en de schapen 🐑 van de boer 🧑🌾 hadden honger heb ze ook wat lekkers gegeven .
voor iedereen een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Jeetje Mina, wat een onweders vannacht. Ik lag al om 20.30 uur op bed
volledig uitgeteld en de slaapdoppen in. Redelijk de nacht doorgekomen.
@Cdt24801 inderdaad anders even doorgeven vind wel dat je over k a n k e r moet kunnen schrijven, toch?
@fregilcy dank je, maar is niet alleen het zonlicht hoor ook de temp enz. Maar leef zo al vele jaren.
Zo seffens weer richting ziekenhuis, gelukkig is de grote warmte weg.
In het terugkomen de boodschappen dat haat ik mis mijn boodschapper en afwasser.
Fijne vrijdag.
hier alles tegen elkaar open, de hitte zat echt binnen.
Josette, jaja , boodschapper , afwasser , patatten schiller enz , 👨🍳
toch veel dingen die goed zijn he aan een man, Haha , en snoeper enz. 😀
veel sterkte en groetjes, ook aan uw mede strijder in moeilijke tijden.
@Josette Ik wist niet dat je tegen het zonlicht niet kon, dat is heel lastig, en moeilijk als je eens naar buiten wil,
ik weet niet goed wat ik verder daarop kan zeggen, veel sterkte en nu ook nog met Douglas die
problemen heeft maakt het weer erg moeilijk, vandaag misschien meer nieuws
Maar alles komt goed , gewoon volhouden denk ik
@Cdt24801 motor rijden is een hobby en daar doet men meer voor dan voor iets anders denk ik.
en opletten is ook altijd de boodschap
@patrick2 bepakt en alles opgeladen klaar om te vertrekken, niet overladen he.
verder aan allen die hier naar kijken of lezen t' is weer donderdag avond en we zijn weer
boodschappen gaan doen en het vrouwtje was heel content , snoepen zal ik ook kunnen voor
enkele dagen dus aan allen, een goede donderdag avond
Einstein zei, We kunnen de problemen niet oplossen met hetzelfde denken waarmee we ze
gecreëerd hebben , laat ons denken dus vernieuwd zijn denk ik dan haha
Hoi Iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 en alle andere lezers hier,
Weet je wat er positief is aan al de vorige berichten: iedereen mankeert wel "iets" maar iedereen steunt de anderen. Zo hoort het en zo is het hier ook 😎
Tussen haakjes, in mijn vorige post alweer die ambetante "bleep" voor een gewoon woord: "k a n k e r". Moet dat nu echt gebleept worden? OK, het is op zich een vreselijk ding, maar dat woord op zich hoeft toch niet aan censuur onderworpen te worden ...
Mijn mening uiteraard ...
En wees gerust, ik neem mijn voorzorgen voor de 1000 km KOTK. Het zal de twaalfde keer zijn dat ik die ga begeleiden, dus ik weet heus wel waaraan ik begin en hoe het vol te houden. Toch netjes van jullie om mee te denken 👍
Groetjes aan iedereen 😉