Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
Hallo iedereen, alles is hier goed aan de zee, er staat nog steeds water in, 😀 goed weer maar
gisteren in de namiddag een koude wind 🌬 maar heel goed om te wandelen , nu is het heel lekker
buiten bijna geen wind en de zon doet haar best 🌝 dus het word weer heerlijk. 🌞 het doet toch
goed om er eens tussen uit te zijn. 🍕 heel lekkere dingen om een beetje uit te rusten🍦🍨
ik hoor en lees dat alles goed gaat, dus genieten maar , ik heb er niet aan het noorderlicht
gedacht , groetjes aan iedereen en een goed weekend , ik blijf nog tot maandag avond
, dan terug naar huis daaag
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hier de regenkamer en de was doen.
@Tinneke2 loop jezelf niet voorbij hé.
Fijne zaterdag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 dat kan eens deugd doen en heel erg gezellig zijn zo een lekker etentje met een vriendin. Dat het maar goed gezellig is geweest en dat je er maar van genoten hebt.
Voor vandaag ga ik naar Holland naar die vrienden toe voor de kleine zijn verjaardag. Seffens al vertrekken dan kan ik ook weer op tijd naar huis.
Voor de rest zeg ik een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Ben een beetje 🤏 laat ⏰ maar had het even druk . Naar de kringloopwinkel en Delhaize geweest met een vriendin . Blij te horen 👂 dat het beter gaat met Douglas.
@patrick2 Getrakteerd geweest op een etentje van een vriendin en het geeft lekker 😋 gesmaakt het is eens wat anders om alleen te eten . Uiteraard op een terrasje gezeten. Met een heerlijk 🥤.
@fregilcy je hebt schitterend ☺️ weer geniet 😊 er nog maar van aan de zee 🌊. Iedereen nog een heerlijke dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy fijn je te lezen, een beetje naar beneden scrollen, dan
zie je jullie felicitaties! Het gaat de goede richting in met Douglas dank je.
Hier dadelijk de boodschappen gaan doen, oooo wat haat ik dat!
Maar de koelkast is leeg.
Fijne vrijdag.