Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette en @Tinneke2 en alle andere lezers,
Het was inderdaad warm dit lang WE, en zeker in de verplichte beschermende kledij. Gelukkig valt dat tijdens het rijden allemaal wel mee. We begeleiden fietsers, dus zo snel rijden we nu ook weer niet.
Enkel de laatste avond, de vier dagen waren dan bijna voorbij, toen zijn de hemelsluizen boven Mechelen wel opengegaan ...
Nu eens goed slapen en morgen (oeps, het is al vandaag zie ik net ...😋) er weer fris tegenaan.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Een goedemorgen ,
@Josette Gisten een 🚲 tocht gemaakt en dan nog een wandelingetje 🚶♀️ gemaakt met de buurvrouw. Het deed deugd met een beetje 🤏 wind 💨 voelde het goed . 😊
@fregilcy heb het noorderlicht gezien op het juiste moment een prachtig fenomeen. Zie dat heel graag . Maar te laat om een foto te maken .
@patrick2 mijn zus komt vandaag terug van Holland is daar met de fiets 🚲 naar toe gereden en terug vandaag met haar fiets . Het is daar prachtig 😍. Lekker weertje trouwens. Amuseer je daar voor je uitstapje.
@Cdt24801 op de motor 🏍️ zal het wel aangenaam weertje geweest zijn en zoals altijd verloopt bij jou alles in goede banen .
Vergeet niet vandaag is het Moederdag ik ga ze alvast eens goed verwennen de geschenkjes liggen al klaar en straks vlug naar de bakker 🧑🍳 en nu vertrekken .
Fijne Zondag iedereen tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 met de fiets naar Holland das wel een prestatie maar ligt er ook wel een beetje aan waar natuurlijk. Mijn uitstapje was rap gedaan hoor het zijn die nederlanders waar ik eens max twee keer per jaar heen ga voor hun verjaardag.
Voor vandaag lekker thuis en genieten van het mooie weer. Deze avond een BBQ enkel voor ons twee lekker samen thuis met de dochters en een wijntje. Voor de rest zeg ik dan ook aan allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy fijn voor jullie dat alles meezit!
@Cdt24801 Stefaan hopelijk gaat alles naar wens op de motto, niet te warm?
Fijne zondag iedereen.