annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  en @Tinneke2  en alle andere lezers,

Het was inderdaad warm dit lang WE, en zeker in de verplichte beschermende kledij. Gelukkig valt dat tijdens het rijden allemaal wel mee. We begeleiden fietsers, dus zo snel rijden we nu ook weer niet.

Enkel de laatste avond, de vier dagen waren dan bijna voorbij, toen zijn de hemelsluizen boven Mechelen wel opengegaan ...

Nu eens goed slapen en morgen (oeps, het is al vandaag zie ik net ...😋) er weer fris tegenaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  een hele dikke proficiat Stefaan.

Een hele goede editie geweest van heel vele € tjes.

Ik hoop dat jij je ook nog goed voelt in deze hitte?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Een goedemorgen ,

@Josette Gisten een 🚲 tocht gemaakt en dan nog een wandelingetje 🚶‍♀️ gemaakt met de buurvrouw. Het deed deugd met een beetje 🤏 wind 💨 voelde het goed . 😊 

@fregilcy heb het noorderlicht gezien op het juiste moment een prachtig fenomeen. Zie dat heel graag . Maar te laat om een foto te maken . 
@patrick2 mijn zus komt vandaag terug van Holland is daar met de fiets 🚲 naar toe gereden en terug vandaag met haar fiets . Het is daar prachtig 😍. Lekker weertje trouwens. Amuseer je daar voor je uitstapje. 
@Cdt24801 op de motor 🏍️ zal het wel aangenaam weertje geweest zijn en zoals altijd verloopt bij jou alles in goede banen . 
Vergeet niet vandaag is het Moederdag ik ga ze alvast eens goed verwennen de geschenkjes liggen al klaar en straks vlug naar de bakker 🧑‍🍳 en nu vertrekken .

Fijne Zondag iedereen tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Tinneke2 met de fiets naar Holland das wel een prestatie maar ligt er ook wel een beetje aan waar natuurlijk. Mijn uitstapje was rap gedaan hoor het zijn die nederlanders waar ik eens max twee keer per jaar heen ga voor hun verjaardag. 

Voor vandaag lekker thuis en genieten van het mooie weer. Deze avond een BBQ enkel voor ons twee lekker samen thuis met de dochters en een wijntje. Voor de rest zeg ik dan ook aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy fijn voor jullie dat alles meezit!

@Cdt24801 Stefaan hopelijk gaat alles naar wens op de motto, niet te warm?

Fijne zondag iedereen.

Leden met de meeste pluimen