annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  en alle andere die komen meelezen ,

Goedemorgen , 

@Josette  hier al van deze nacht al gietende regen ️ en niet een klein beetje 🤏 het gutst er goed uit , maar zorgt voor goede afkoeling . 
@patrick2 Wat lees ik wat een fijn gevoel moet het niet zijn dat je zo vlug aan je nieuwe JOB mag beginnen . 4 weken zullen voorbij vliegen . ✈️. Ontbijt 🍳 al genomen en koffie ️ gedronken . Nog even op tempo wat lezen 📖 en dan weer aan de dag beginnen . 
Fijne dag ieder van jullie allemaal 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Het is met bakken uit de hemel gevallen. En nu nog zo van die malse regen.

Wel terug frisse lucht op dit moment.

Hier beetje poetsen.

Fijne donderdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette hier komt het nu met bakken uit de hemel gevallen.

Ben al opgestaan dus wat vroeger dan anders nu ik verlof heb. Maar goed geen probleem kon toch niet meer slapen en de komende twee dagen moet ik ook nog vroeg op. 

Heb gisteren nog wel goed nieuws gekregen en dat is dat ik vanaf 17 juni start met mijn nieuwe functie. Dus nog ff 4 weken geduld en dan is het zo ver. 

Voor nu ff wakker worden en een koffie drinken. En dan zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  wauw dat is fijn om te lezen, op naar de 17 juni.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette Idd daar kijk ik heel erg naar uit naar die datum. Had liever gehad vanaf komende maandag aangezien ik nu in het dag ritme zit maar jammer genoeg zit dat er niet in. 

Maar 4 weken is ook niet lang meer dus een mooie streef datum. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen