annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker dus ff een koffie om wakker te worden. Om 9 uur komen ze al kijken voor de afmeting voor de deur om het hondenluik te maken. 

Dan hoop ik vandaag de auto te halen anders ga ik ze bellen want heb maandag een auto terug nodig. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801

Een goeie Donderdag voor iedereen , hier regen maar niet overvloedig, rustige groei regen.

@patrick2  vier weekjes nacht,    dat is om goed afscheid te kunnen nemen,      zodat je nog eens goed de sfeer van de nacht kan opsnuiven,       en dan werken als de zon schijnt,        dat komt wel goed met die nieuwe job. 

ik denk dat jullie in Limburg meer regen krijgen         en ook warmer weer ,      en in de winter meer sneeuw

dan hier bij ons    komt dat door die zand grond bij jullie?          over het algemeen vind ik dat deze hoek

hier er nog altijd goed vanaf komt.   

@Tinneke2    hallo even rust houden,     wat ben je druk van s'morgens 🍮🥚🍞  rustig eten,   

goeie kop koffie,     is belangrijk s'morgens .   veel werken kan geen kwaad,      maar rustig en goed eten is belangrijk  

@Josette voor U word het wat beter weer denk ik,     een beetje afkoeling en regen,      of heb ik het weer mis?         

normaal regen is zeer zacht water,          en als het goed  door regent is het over het algemeen zuiverder water .       

een regen douche gratis kan deugd doen,         in mijn jonge jaren hield ik ervan om in die regen te gaan staan bloot borst en rug het was een opkikker 

dus aan allen vandaag geniet  met volle teugen van het goede water Haha;         heel gezonde lucht 

en    ik niet veel werken  het voordeel van pensioen ten volle .  groetjes 

patrick2
Wijze
Wijze

@fregilcy Mwa hier in Limburg kan het ook droog zijn als het ergens anders goed hard regent en kan ook kouder zijn als het ergens anders warm is. Maar goed het mag stillekes naar de zomer gaan ben er op aan het wachten. 

Die dag diensten komt wel goed nog ff volhouden dan ben ik er mee weg. 

@Tinneke2 neemt nooit echt tijd voor haar zelf @fregilcy dat is een bezig bij en zal altijd zo blijven. Beste zou zijn dat ze idd eens gaat zitten en rustig aan doen maar ja......

Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2@vandaag heb ik me rustig gehouden , hm 😒. Wel een klein klein beetje 🤏 gepoetst. Ja heb nu een maal geen zittend 🪑 gat hè . 
@fregilcy Zo zit ik in elkaar maar neem wel op tijd even pauze hoor . 
Heb al vandaag met de buurvrouw gaan eten dat is ook relaxen 😎 ze geeft me getrakteerd voor de hulp . 

En nu avond eten boterham eten en rusten . Tv 📺 kijken 👀 fijne avond iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

Allee dan @Tinneke2 maar we weten dat je niet kan blijven zitten 🙂 

Op tijd rusten en echt tijd voor jezelf nemen , tv een hapje een glaasje wijn een goed etentje ... je weet wat ik bedoel 🙂 

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen