annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En all andere 

Goedemorgen, 

@Josette volle zon hebben we voor de moment . Maar het ziet er naar uit in de verte dat er neerslag op komst is . We zien het wel . 
@patrick2op hoop van zege dat je je autootje mag halen . 

@fregilcy vandaag doe ik het rustig aan enkel de was 🧺. Dat doet trouwens de wasmachine hoef ik alleen maar optie hangen 😂. En gaan wandelen. Met de buurvrouw even een relax dagje. 
fijne dag iedereen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

hallo iedereen,       Vrijdag poetsdag bij ons de vrouw is in volle actie,    ik help een beetje ,      niet veel ,

ik kijk of ze niets vergeet.   

@Josette    Douglas zou nogal een beetje opkijken moest je nu in de regen gaan staan, 😀 in bloot boven lijf,   

nu bij ons word geen regen of bijna geen verwacht wel bewolking;    dus wie weet  even  wandelen deze

namiddag, 

     @patrick2   de nieuwe auto inrijden    , en oppassen voor de eerste krasjes op de parkings , veel geluk met de eerste start ;

verder geen nieuws bij ons dus tot de volgende ,    .

bij regen en wind en in auto of fiets   of te voet.   hou het veilig

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  Douglas niet alleen, hahahaha er zouden ongelukken gebeuren.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 

De auto is gehaald en die rijd me toch wel heen fijn. Nooit gedacht dat ik een elektrische zou kopen maar dat is wel heerlijk om te rijden. 

Op de terug weg vanuit de garage een kleine tour gedaan en net ff wat boodschappen. Maar dat zo iets zo lekker reed had ik niet verwacht. 

Nu enkel ff wennen aan het achteruit inparkeren in de garage want ik mis iets wat de BMW wel had om makkelijker achteruit te rijden. Mijn spieren ging omlaag aan de passagierskant waardoor je de stoep en muren beter zag maar dat is nu niet. Maar zal wel wennen op zich. 

Heb wel in eens meer plaats in de garage aangezien het nu een drie deur mini Cooper is en de BMW was touring dus die nam meer plaats in beslag aangezien die langer was. 

Maar al met al een heerlijk auto dus kunnen we de komende 5 jaar er weer tegen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  proficiat, vele veilige km toegewenst! 👍 🚗

Heb je géén camera of piepers? Spieren???????????? Spiegels zeker?

Ik rijd nu zal ik het ook maar zeggen, met een Audi A3 géén (nieuwe).

De Peugeot Partner L2 daar blokkeerde ik volledig in, 

rechtdoor dat ging maar voor de rest nogaballen. Nooit gedacht

heb zelfs met een bus gereden en dat ging prima. Omdat ik

me opgesloten erin voelde je kan géén kant op kijken alleen de buitenspiegel

want achterin is alles dicht waar de fietsen staan, en ik moest naar Douglas even

de auto van mijn nichtje gekregen maar dat is ook géén optie wil niet afhankelijk zijn.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen