Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
Thanks !!
Ja het zijn de spiegels hahahahahah. Maar ja ene ging naar beneden zoals ik al had gezegd.
Maar het gaat wel hoor geraak er wel in want heb ruimte genoeg in de garage. Maar die sensoren zijn ook heel goed afstelt want met nog meer dan een meter plaats achter de auto dan piept die das niet te geloven. Kan dat niet aanpassen heb al gezocht en heb helaas geen camera erop.
Maar ja het gaat wel wennen hoor komt wel in orde. En het is vooral wennen dat als je start je direct weg kan rijden. Normaal wacht ik ff tot die stationair gedraaid had maar ja dat moet niet meer. In stappen de knop start indrukken en weg er mee en geen lawaai meer.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Inderdaad zijn het de zandgronden hier bij ons die het warmer maken @fregilcy ik
woon op een foute plek maar immigreren is ook géén optie.
Hahaha lijkt me heerlijk in bloot bovenlijf in de tegen maar daar ga ik niet meer aan beginnen.
Inderdaad @patrick2 heerlijk is dat!
Voor vandaag ziet het er heel slecht uit qua neerslag. Weeral code oranje.
Hopelijk nergens géén miserie.
Fijne vrijdag iedereen.