annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  ja voor die mensen daar nog erger dan paar jaar geleden! 😡

Hier de regenkamer achter de rug, was draait en de soep ik klaar.

Even rust.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Wat een dikke miserie in de Voeren en Luik, verdomme maak

dat mee, kom je niet te boven. Het wordt steeds erger en erger met dat weer!

Probeer van jullie weekend te genieten.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@fregilcy ja ja daar kan je met 4 in maar het is een Mini dus niet te groot. Nu moet ik dat niet heb geen kinderen enkel een vriend dus dat is geen probleem. Ik ga wel  met regelmatige basis weg met mijn twee beste vrienden en hun zoon maar dan nemen we de andere auto mee. En de andere auto is ook als we de honden mee pakken. Mijne is enkel voor te werken , de auto hiervoor de BMW , nam ik ook bijna niet mee ook enkel voor te werken.

Maar om je een antwoord te geven ja het gaat maar het is elektrisch. 

Voor vandaag ga ik dan ook weg met mijn enkel mijn beste vriendin en de kleine de papa blijft thuis die heeft wat last van de rug. Nemen dan wel zijn nichtje mee dus met vier weg vandaag aangezien mijn vriend thuis blijft bij de honden. 

@Josette heb er niks van gehoord in Luik en Voeren maar kan wel raden wat het weer is door dat slechte weer. Dat gaat niet stoppen dat is met al die regen en daar zijn we niet tegenop gewassen. Vroeger had je dit extreme weer niet maar dat word erger en erger. 

Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fregilcy
Aspirant genezer

Prima goed geregeld zou ik zeggen 😉

0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

 @patrick2  Hey kun je daar met zijn vieren in,      een mini Cooper zekers of is het een ander,       Is er daar

zoveel plaats in,   Ik weet het niet he ,     de nieuwe heb ik nog nooit van binnen gezien   en elektrisch  dat

ken ik niet zo goed ,     de benzine motoren die kende ik goed  MG (Moris)     waren goede sportwagens 

maar ik wens U er alle plezier en geluk mee.  

Leden met de meeste pluimen