Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette heb het ook gezien erg heel triestig voor deze mensen , heb al spullen verzameld. Want de mensen zullen veel hulp en gerief nodig hebben . In mijn straat zijn er ook al volle gang bezig . Alle beetjes helpen.
@fregilcy ze zijn al heel lang bezig over het klimaat maar dat is allemaal niet zo simpel als het eruit ziet , als iedereen een beetje zijn steentje bij draagt met al geen zwerfvuil achter te laten enz … en de zee 🌊 te vervuilen . Zou het al een pak beter gaan . En zo kun je blijven doorgaan . 😣
Het is niet gemakkelijk om het klimaat aan te pakken daar wordt ernstig over gepraat . Gaat allemaal niet zo van een leien dakje.
Verder wens ik ieder van jullie een fijne pinksterzondag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2
Hallo , goeie zondag,
Ik raad iedereen eens aan om te kijken op deze site https://www.flightradar24.com/
dan zie je wat er boven ons hoofd passeert zonder benzine taks enz 🚁. ✈️ niemand haalt het in zijn
hoofd om dat eens aan te pakken maar de kleine man , ik heb een docu gezien waar men
het materiaal uit de mijn haalt om batterijen te maken voor auto 's enz. de kinderen met K.A.N.K.E.R. en
grote mensen zo ziek . men kan zelfs die batterijen nog niet recycleren 😡 ja ik zal maar
stoppen, sorry soms word ik een beetje boos. dat is nu de wereld , hier Eco , langs de andere
kant komt het niet zo nauw Ik wil naar niemand een steen werpen he, maar als je nadenkt , ........
Nu ik zal vandaag braaf zijn en stoppen , en genieten van de mooie dagen die er nu zijn. hier is het zwaar bewolkt , ☁️ ik hoop dat we eens buiten kunnen deze namiddag
prettige dag verder en geniet van elkander t ' is Zondag . yup la Ba; 😉
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy klopt wat je schrijft, ligt zeker ook aan het mensdom!
Dat ze onze centen in ons land houden en die dingen beter regelen dan
al dat gedoe met elektrisch dit en dat, zelf verwarmen ze hun zwembaden dat je de damp
zier boven de omheining uitkomen!
Vannacht regio Hasselt getroffen.
Fijne Pinksterzondag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2
Mag ik even,🙄 men heeft nu van alles de schuld aan het klimaat ⛈🌧 , maar vroeger hadden we ook veel regen ☔ en het waren ook klets natte zomers, en soms heel droge zomers en heel warm dat alles in brand vloog, 🌝 ik was in die tijd nog brandweerman, 🚒 De schuld ligt groten deels aan het gebrek van onderhoud 🛠 van de waterwegen en riool systeem ,
men heeft alles gescheiden wat goed is , maar zijn die afvoeren groot genoeg , de beken
recht getrokken enz , als men werken plant komt een of andere natuurgroep protesteren en
worden de werken niet uitgevoerd. . dat het klimaat een rol kan spelen akkoord maar niet alles is de
schuld van het klimaat. Het bestuur neemt die dingen veel te gemakkelijk😡 en dat is een heel grote reden.
De natuur leeft, 🌍 en onze aarde draait , 🌴 vroeger hadden we hier palmbomen enz.
Maar alles heeft zijn doel , jammer voor de gewone mens die zo dikwijls de dupe ervan is 😫
Nu sorry als ik tegendraads overkom , maar het word te gemakkelijk aangenomen Het Klimaat.
groetjes aan iedereen en een mooie zaterdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 Heb het ook al gezien deze ochtend dat in voeren dat is het ergste dat ze ooit meegemaakt hebben. Ik begrijp niet dat de grote instanties daar 👉 nog altijd niets aangedaan hebben . Zoiets is toch dringend ‼️.
Het is om te huilen 😭 echt he . Jeetje 🙄 die mensen zitten weer in de **bleep** . @
@patrick2 Goed d t je tevreden bent met je mini autootje . Amuseer je vandaag met jullie 4 tjes ik blijf thuis . 🏠
verder … van alles doen .
Fijne druilige 😊zaterdag .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt