Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hopelijk niks erg bij jullie?
Wij hebben veel regen gehad maar géén onweer het is naast ons
door gegaan, wel in de Nederlandse grensstreek. Brrrrrrrrrr het mag ophouden.
Fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
de avond wandeling is in de honderd gelopen, maar ja dat gebeurd,👨👩👧👦 vannacht beginnen te regenen en nu nog altijd regen,🌨 wat we de laatste dagen niet gehad hebben krijgen we nu denk ik, maar kan @patrick2 nu aan zijn dag slaap beginnen, aftellen en volhouden het kort in.
zo aan allen nog een leuke dag verder , leuk liedje ,
onder moeders paraplu , liepen eens twee kindjes , Janneke en Anneka, twee leuke lieve vriendjes enz; ☂️ er is nog een ander maar dat is voor later misschien hahaha😁
@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 heb de nacht weer door staan enkel natuurlijk zoals altijd weer problemen en die hadden weeral eens voorkomen kunnen worden. Maar goed nog ff en dan ben ik daar van af en nee die gaan me niet missen hoor......dat lijkt maar zo ( en dat is geen sarcasme ). Zal ook blij zijn als ik er vanaf ben en als ik ooit nog een planning zou gaan doen zeker niet daar.
Voor de rest is de eerste nacht gedaan nu ff wakker worden en een koffie.
Voor de rest aan iedereen een fijne dag verder.
@patrick2 och als ze je toch 😳 niet gaan missen dan mag je zeker blij zijn dat je er binnenkort vanaf bent . Groot gelijk 🟰 geef ik je . Jeetje 🙄 al problemen op uw eerste nacht . Dat je er maar vlug vanaf bent . . ..
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik zal hun ook niet missen. Enkel de twee mensen die bij op de nacht zitten ook planning + de twee loket mensen. Al de andere geen probleem daar kun je niks mee doen.
Maar kijk er al naar uit nog 3 zondagen werken en dan is het gedaan voor mij 🙂