annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 196 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

196 ANTWOORDEN 196
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Heb het deze nacht goed gevoeld van Janneke maan 🌓,heb geen oog 👁️ dichtgedaan. Gedurig wakker geworden . Pff . 
Ben Daan maar mijn stof al beginnen af te doen . . En nog maar eens proberen gaan slapen 😴.Niets hielp .

@fregilcy Hier is zonnetje al komen piepen 🐁 of het voor heel de dag is dat weet ik niet ?

@patrick2 Vandaag volg ik tegen de avond een cursus bloemschikken, uitgesteld geweest twee dagen ervoor want ze had geen verse bloemen 🌺. Nu een prachtige xxl vaas met bloemen maken . En natuurlijk les ook over de natuur van alle mooie bloemen . En wat lekkers . Ben benieuwd hoe het afloopt . 
fijne donderdag en ja hopelijk zonder donderslagen en bliksem ️. 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle ander een goedemiddag. 

@fregilcy met de regen en winter is ons tuin pad altijd glad. Kijk daar altijd zo uit en toch een uitschuiver en nee dat was niet om wakker te worden , aangezien ik eerder op sta dan ik vertrek. 

@Tinneke2 ah leuk dan heb je iets te doen. Ben eens benieuwd wat je allemaal gaat maken , en wat is dat lekkers ? Stukje taart. ? Veel plezier. 

Voor de rest is het de laatste nacht en dan is het weekend. ben al goed aan het aftellen naar de laatste nacht van de laatste week en dan gedaan met de nachten. 

Voor de rest iedereen een fijne dag verder? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy de vrouw doet dat goed jou bezig houden.

Neen in de nacht leven is géén optie heb ook nog een ventje hé.

@Tinneke2 Janneke maan is weer van de partij.

Fijne donderdag allemaal.

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801@patrick2

@patrick2  ik doe even aan nachtwerk, terwijl alles stil is, even lezen en bijwerken, zo gezien dat je een uitschuiver maakte, dat was toch niet om wakker te worden hoop ik? 

@Tinneke2 alles kraak zuiver         geen gras in de afvoeren en de goten proper,        alles gereed voor de regen      wel nu zal het misschien droger worden , 🌤   en zal de zon schijnen☀️

@Josette ,  we gaan bewolkt weer en lichte regen bestellen🌦  voor U is wat alle anderen vragen een marteling,  🌥️  t 'is moeilijk ,     maar s' nachts leven en tijdens de dag slapen alles omkeren, 🌚 of half op half,    lang opblijven en dan heel lang slapen, 

hier was het een redelijke mooie dag 🌤         gisteren gans de dag regen ,🌧     vandaag zonnig ; 

de vrouw vond dat het vandaag werkdag was,         tapijt gereinigd ,      bureau opgekuist, enz.     

soms 🖥🖨  is het wel ne keer nodig ,       maar allee tis weer in orde, 🙂    morgen boodschappen dag,🚗

joepie    de lekkere dingen liggen weer te wachten   🍦 🍰🍬   dus slecht zal het niet worden, 

ondertussen is het al voor vandaag zie ik 🕐,      dus beste mensen,      voor de rest van de nacht

, gaan we nog een klein beetje computeren 💻       dan gaan slapen, 

ik wend jullie allemaal een fijne nieuwe  Donderdag,    zonder donder  met afwisselend zon en wolken, 

tot de volgende daaag !!!!

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 en @Tinneke2  hier niets regen,

volle zon, ik woon in het foute gedeelte denk ik.

Leden met de meeste pluimen