Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-24 05h03
Antwoorden: 196 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Het staat niet meer in de winkel 🏬 het is gebracht naar de dichtstbijzijnde distributie depot . Ze moeten mij een e-mail sturen en bellen . Maar ja daar wacht ik dus op .
@fregilcy Dan kan je je goed bezighouden met de kinderen en goed aan de slag . En w nadelen in de natuur.
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 hopelijk hoor je snel iets, onze buren hebben 8 weken moeten wachten
terwijl het in de winkel stond.
@fregilcy aha jij laat met je voeten spelen, kan maar deugd doen.
Fijne dinsdag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
weekend voorbij, nieuwe week begint, start met de maandag natuurlijk, vandaag word het
een rustige dag, denk ik, normaal gezien, geen planning , pedicure is reeds gedaan;
de onderdanen zien er weer goed uit. dus het grootste onderhoud is gedaan . verder uitkijken
naar wat gebeuren zal en een rustige dag doorbrengen.
dus aan allen een fijne en leuke dag🌨 gewenst ☔
@Tinneke2 @fregilcy @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
De eerste nacht is weer gedaan ben aan het aftellen naar de laatste dat is over twee weken.
@Tinneke2 hopelijk moet je niet te lang wacht op je nieuwe zetel want ze kennen er tegenwoordig wat van. Dus dat je maar snel weer je lounge genot hebt.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Nog altijd geen telefoontje gehad en geen mail wacht al twee weken en mijn zus gaat eens bellen . Want zou al in België 🇧🇪 zijn . Fijne werknacht gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt